• livet leker

Nån som har IKEA Malm som TV bänk??

Att ha TV:n på denna.. så har vi en till likadan på en annan vägg... Vad tror ni? Nåns om har likadan som TV bänk..?

• Svar på tråden Nån som har IKEA Malm som TV bänk??
  • goabarn77

En kompis till mig har en stor plattv på en sådan kombination. Fast i ek. ;)

• livet leker
    goabarn77 skrev 2010-11-20 23:33:49 följande:
    En kompis till mig har en stor plattv på en sådan kombination. Fast i ek. ;)
    Ser det bra ut..?
  • VeronicaNyberg

Vi har två sådana varav tvn står på den enda, jättfint är det! :)

• MrsMurphy

Jag har en sån i ek med plattv. Jag är supernöjd!

Allt är såååååååå naturligt så...
  • C R

Vi har en sådan i ek i sovrummet. Funkar jättebra!! i översta lådan har vi gömt sladdar o dyl.

• livet leker

Blir nog bra höjd tänkte jag, så man slipper hänga upp den på väggen med fula borrhål som följd.

• goabarn77
    livet leker skrev 2010-11-20 23:39:49 följande:
    Ser det bra ut..?
    Ja, inte alls tokigt!
  • Lottaa

Åh.. det har jag inte ens tänkt på!!
    Förvaring i lådor under med ju. Perfekt..
    *springer till sambon och flirtar in mej*

Alexander 100318 www.lottispotta.blogg.se
  • Fröken85

Vi har en i vardagsrummet. Har en 32 tums platt tv på. I lådan under har vi dvdn. En superbra lösning efetrsom dottern var något pillig på dvdn och tvn innan. Nu når hon inte! haha
    Dock kan man ju inte använda fjärrkontrollen till dvdn, utan man får gå fram och sätta igång den. Men det är det värt!

Vi har förresten vår tv längst till vänster och då finns plats för söta ljuslyktor och en fin blomma på andra delen. Jag menar att det ju inte är nödvändigt att sätta tvn i mitten. Dock krävdes det mycket övertalning från min sida innan mannen gick med på att ha tvn på sidan... haha

• MrsMurphy
    Fröken85 skrev 2010-11-21 22:58:13 följande:
    Vi har en i vardagsrummet. Har en 32 tums platt tv på. I lådan under har vi dvdn. En superbra lösning efetrsom dottern var något pillig på dvdn och tvn innan. Nu når hon inte! haha
    Dock kan man ju inte använda fjärrkontrollen till dvdn, utan man får gå fram och sätta igång den. Men det är det värt!

Vi har förresten vår tv längst till vänster och då finns plats för söta ljuslyktor och en fin blomma på andra delen. Jag menar att det ju inte är nödvändigt att sätta tvn i mitten. Dock krävdes det mycket övertalning från min sida innan mannen gick med på att ha tvn på sidan... haha
    Samma här! Inskaffades från blocket ruskigt billigt för jag var galen på pilliga små barnnävar. Så detta var i grunden ännu ett sätt att barnsäkra hemmet, lådorna har vi vanliga plastbarnsäkringsmojänger. Playstation och sådant bråte ligger i men box/dvd får stå på. Även här tv kant i kant med ena sidan men jag har en stor lampa på sidan istället.
  • Lottaa

*snyft*
    Sambon gick inte med på det.
    Han vill ha sina spel (wii, xbox och ps3) "öppet".. inget instängt..
    Ingen som har någon idé?

I större lgh så blir det nog en MALM i sovrummet iallafall.
    Tack för tipset!

• MrsMurphy
    Lottaa skrev 2010-11-21 23:05:36 följande:
    *snyft*
    Ingen som har någon idé?

Tack för tipset!
    Vi har ett hål på baksidan så stora skarvsladden är inne i lådan så att det ändå är inkopplat och när det ska spelas så lyfts det bara fram ur lådan. Eller är det det att han verkligen vill att det ska synas på heltid?
  • Mrs Statham
    Lottaa skrev 2010-11-21 23:05:36 följande:
    *snyft*
    Ingen som har någon idé?

Tack för tipset!
    Jag vet, jag vet!
    Jag hade tänkt att göra runda hyllor.
    Simon och thomas gjorde det för ganska länge sen. Blev så sjukt snyggt och häftigt!
    Fast då måste man borra upp tvn iofs..
  • Lottaa
    MrsMurphy skrev 2010-11-21 23:13:21 följande:
    Vi har ett hål på baksidan så stora skarvsladden är inne i lådan så att det ändå är inkopplat och när det ska spelas så lyfts det bara fram ur lådan. Eller är det det att han verkligen vill att det ska synas på heltid?
    Ja, det är väl det sistnämna, han vill att de ska synas, men sonen är på dem hela tiden. De piper ju så roligt.
    Har föreslagit hyllor, men det vill han inte ha, för det ser "konstigt ut", och har föreslagit bokhylla vid sidan av tv bänken, men inte det heller.
    Finns ingen bra kombi. hos Ikea, utan isåfall något eget ihop-plock.
    Han vill inte ha någon dörr eller så på bokhyllan heller, för det finns ju. Utan de ska synas och "ha luft".
    (löjlig enligt mej.)
    Kan väl inte vara så svårt att plocka upp när de ska användas?
Svar på tråden Nån som har IKEA Malm som TV bänk??