Inlägg från: Anonym (Johanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Johanna)

Nyfiken på tjejsex

alltidelin skrev 2011-01-08 15:14:53 följande:
    Seriöst, gravida kvinnor är så otroligt vackert!!!
    Hör av dig bara :)
    Hej. Jag är en 25 årig tjej som är gravid med mitt andra barn. Har varit nyfiken på tjejsex länge, långt innan mitt första barn. Har inte berättat det för min man, vet inte hur han skulle reagera.
    Skulle vara trevligt att träffa en tjej och mysa lite med till en början...;) 
    Mvh Johanna 
  • Anonym (Johanna)

Men hur gör jag för att hitta såna tejer, som är villiga att mysa lite först för att se om det klickar lixom.
    Vet inte hur jag ska gå till väga, är ju ny inom det här som sagt. =)

• Anonym (Johanna)
    Anonym (Hejdär) skrev 2011-01-15 22:46:03 följande:
    Känner som dig, vart ska man börja lixom?!
    Har kanske lite erfaremhet men inte mycket, vart bor du? Mys låter mysigt , fika kanske?
    Har ingen direkt erfarenhet, har bara hånglat med tjejkompisar.
    Bor i Stockholmsområdet. Du då?
  • Anonym (Johanna)
    Anonym (Jag med) skrev 2011-01-20 12:25:10 följande:
    Precis som ts är jag oerfare men skulle gärna vilja testa att ha sex med en tjej, jag är hetero och har ett barn men bara tanken på det gör mig blöt..... Någon som skulle vilja?
    Jag vill...;)
  • Anonym (Johanna)

Finns oxå i sthlm, men är gravid för tillfället. Skulle jättegärna vilja testa tjejsex, har velat det långt innan jag skaffade barn, men inte vågat. Men snart förhoppningsvis...=) Vill så gärna.

• Anonym (Johanna)
    Anonym (Jag med) skrev 2011-02-13 15:52:49 följande:
    Babylove88: jag är också nyfiken på tjejsex, är gift med en man och har ett barn men vill ändå testa. Jag skriver ett meddelande till dig på inboxen, hope it is ok?
    Du får jättegärna skriva till mig med på [email protected]
Svar på tråden Nyfiken på tjejsex