Inlägg från: Salsan |Visa alla inlägg
  • Salsan

Fotokalender- vilka rekommenderas och vilka avråds?

Jag beställde från Extra Film förra året och är jättenöjd med kvaliteten på kalendrarna.

Våra gamla grannar beställde från Önskefoto och fick bilderna helt omkastade så att det var vinterbild på sommaren och strandbild på vintern. Så dem skulle jag inte rekommendera även om jag inte testat dem själv. 

• Salsan

Idag kom våra kalendrar som vi beställde från Fritzells i år. Vi är väldigt nöjda med kvalitéten på bilderna. En av kalendrarna var dock inte "hålad" hela vägen där sidorna ska sitta fast i spiralen. Men efter ett kort telefonsamtal till dem så kommer de att skicka en ny kalender.

• Salsan

Det är lite tjockare papper som det fungerar alldeles utmärkt att skriva med blyerts och bläck på.

Jag hade laddat upp med argument inför telefonsamtalet men det behövdes inte utan de erbjöd sig direkt att skicka en ny kalender när jag beskrivit felet. Kanon. Och ingen lång telefonkö heller utan svar direkt. 

• Salsan

Vi har dubbelt så många kalendrar nu som vi beställde från början Vi beställde 4 varav en var fel på. Fritzell skulle skicka en ny men idag när jag hämtade ut paketet fick vi 4 nya kalendrar + en triss-lott och en påse bilar

Svar på tråden Fotokalender- vilka rekommenderas och vilka avråds?