Fotokalender- vilka rekommenderas och vilka avråds?
vera72: Kul att du också tycker att du får hjälp av tråden och vill spara den . Men jag undrar om de inte gjort om reglerna för ålder på trådar eller är det kanske bara att trådar äldre än ett halvår inte går att söka på? De stängs aldrig som förut det vet jag iaf
. Jag ska med spara den i mina favoriter
En nyfiken fråga om fotoframkallningen, när du skickade till Crimson, klickade du i autokorrigering då eller bad du dem framkalla bilden utifrån dina inställningar i bilden? För mig personligen så är det suveränt att man kan skicka bilder till Crimson UTAN att de gör något med bilden som man inte vill. När vi framkallade våra bilder från vår förlovning (mycket händer&ringar som motiv ) så gjorde vi det på Fuji. Pappersbilderna vi fick tillbaka var väl ok förutom att det såg ut som att vi hade pudrade händer vilket gjorde att vi sen dess inte har använt oss av Fuji. Men det kan ju ha hänt mycket de senaste 6 åren, kanske kunden är betrodd att ta bra bilder nu för tiden så de inte går in med autokorrigering på allt och alla om man inte väljer det
.