• Tass

Tygblöjor! LÄnkar och tips tack

Har använt vikblöjor till mina två söner. Kollar nu runt lite eftersom vi  förhoppningsvis får tillökning i sommar igen.

Skulle vilja hitta tygisar i FÄRG ? Finns det ? Ytterbyxor i färg ? Tycker allt är så grått o trist.. Shoppas var ?

Om jag bestämmer mig för att sy egna, vilket material är bäst och billigast ?

Andra erfarenheter och tips mottages tacksamt. Är ju ett tag sen jag pysslade med detta sist =)

Mvh J

• Svar på tråden Tygblöjor! LÄnkar och tips tack
  • Lily of the Valley

Ett hett tips är att färga själv i de färger man vill ha! Livar upp i blöjhyllan med lite färg :) Om du använder vikisar (jag viker dem direkt när jag hänger undan dem efter tvätt så är det lätt att sätta på när det blir dags) så kan jag rekommendera ikeas "tvättlappar" som är i rätt storlek. www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90131515 Roligt med lite mönster också :)

• Loreena

Jag gillar Nature babies blöjbyxor. De finns i flera färger och mönster, är stretchiga, finns med både knappar och kardborre, och funkar ypperligt till vikisar. De kostar ca 7 engelska pund styck.

• Super blondinen

Här köptes tygblöjorna till gud dottern från extremt billiga och snabb frak och ingen Tull.
    (Var bara noga att kryssa i show Free shipping only)
    http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=diaper&CatId=0

(De har även engångsblöjor billigt.)

(Ja de är seriösa och jag har handlat mycket där i från o fått allt och är mycket nöjd o känner mång mång som handlar därifrån och är mycket nöjda. Med pris service och snabba leveranser.)

• Super blondinen

Här en bild från deras hemsida,

Svar på tråden Tygblöjor! LÄnkar och tips tack