• Anonym (Miss Man)

Killar: vad gillar ni mer dominanta tjejer?!

Jag har alltid varit väldigt undergivnen som yngre (när jag var 20-30). Faktum var att jag avskydde att rida eftersom jag inte ville "ta kommandot" och dessutom kände jag mig så "sedd".

Min nya KK är otroligt undergiven och vill inte vara on top. Så jag fick ta över och köra. Snart kom jag på att jag ÄLSKAR DET. Jag hoppar upp, rider, gör som jag vill, ser till att jag kommer (ett par gånger) och tänker inte en sekund på hans orgasm. Jag bara kör och säger hur vi ska göra (hur jag vill göra). Dominant, men inte domina in absurdum (har typ ingen piska, bara ord ).

Det roliga är att det smittat av sig på resten av livet. Jag känner mig så powerful, mäktig, like a man! Det är underbart, men jag undrar lite. Vad tänker killarna, egentligen?

• Svar på tråden Killar: vad gillar ni mer dominanta tjejer?!
  • j the man

tycker att det e riktigt sexigt med en tjej som tar komando över sin sexualitet o ser till att få det som hon vill ha det..  (fast det e ju trevligt att du lämnar piskan hemma Flört)

• Anonym (Miss Man)

Kul! Just nu känns det som om jag aldrig vill "bli knullad" igen. Det var mycket roligare att bestämma själv. Fast jag undrar lite varför jag inte vågat göra det förrut, det är synd. Jag la mig bara med självklarthet på rygg när det var dags. . .

• Anonym

Bra med en tjej som vill ha skönt själv, dåligt med någon som är helt omedveten om hur det hon håller på med funkar för mig. En tjej som börjar tokrida mig när jag inte riktigt är med på tåget är inte så kul, visst kul om hon trivs men i så fall låter jag henne "köra" klart och sen knullar jag henne när hon är färdig Glad

Bäst är någon som klarar att både ha skönt själv och ha lite koll på hur jag har det, det gäller nog båda könen.

• Anonym (bottom)

Det tycker vi (jag) väldigt mycket om!

• Anonym (Miss Man)
    Anonym skrev 2010-11-22 20:43:51 följande:
    Bra med en tjej som vill ha skönt själv, dåligt med någon som är helt omedveten om hur det hon håller på med funkar för mig. En tjej som börjar tokrida mig när jag inte riktigt är med på tåget är inte så kul, visst kul om hon trivs men i så fall låter jag henne "köra" klart och sen knullar jag henne när hon är färdig Glad

Bäst är någon som klarar att både ha skönt själv och ha lite koll på hur jag har det, det gäller nog båda könen.
    Jo, men visst. Det är ju så klart trevligt att se honom njuta! Jag menade bara att tidigare har jag liksom alltid sett det som mitt jobb att det ska gå för honom, och det gör jag inte längre. Sen är det ju bra att han har det trevligt!
  • Anonym (Yummy)

Det är ju en av de bästa ställningarna, jag älskar att ha henne ridande på mig, när hon tar för sig och riktigt njuter. Hon kan likson göra sin grej tills hon kommer, det är dessutom bekvämare och man har full tillgänglighet till hennes kropp/bröst

• Trust me

"Män" gillar inte det du gör. Däremot så finns det väldigt många män som gillar det ibland och en del män som är undergivna och alltid vill ha det så. Du verkar ha träffat en man som är sexuellt undergiven och du verkar ha en viss dominant läggning. För er fungerar det här alltså väldigt bra.

Bara för att du är dominant så behöver du inte vara sadist. Det är olika saker.

Att du mår bra av det är toppen. Likna det inte vid att känna dig "like a man". De flesta män känner sig sällan eller aldrig så. Du är ute på en dominant trip och det är bra i sig. Var dig själv utan att bekymra dig om vad andra kan tänkas ha för tankar kring det. Det fungerar i ert förhållande vilket är det som räknas för er just nu. Skål

• Gung Ho
    Anonym (Miss Man) skrev 2010-11-22 13:11:27 följande:
    Det roliga är att det smittat av sig på resten av livet. Jag känner mig så powerful, mäktig, like a man!
    Nu retade du just upp alla feminister i Sverige..Flört
Svar på tråden Killar: vad gillar ni mer dominanta tjejer?!