• vi3

Boken Tagga ner

hejsan alla föräldrar, styvföräldrar eller ni andra som på något vis är med i uppfostran av barn eller ni som kommer uppfostra barn i framtiden..

Jag har läst lite ur boken Tagga ner, ett repotage från en tidning vars namn jag inte minns och både jag och min man tyckte att de som vi läse som var taget ur boken var så bra, så smart sagt och så naturligt.. Jag måste köpa boken och den var inte så fasligt dyr.. betydligt billigare på nätet än i handeln men jag tänkte nu kolla om någon av er läst boken redan? Var den så bra som den gett sken utav och blir man klokare efter den?

/A

• Svar på tråden Boken Tagga ner
  • MammatillEdvin

Hej!

Du läste kanske artikeln i tidningen Med barn som man får gratis hos mvc? Jag gjorde det iaf och köpte en kort tid efter boken. Jag undviker medvetet att läsa om barnuppfostran preventivt. Det är om vi får ett problem eller om jag undrar över något som jag kan tänka mig att läsa. Men denna bok tvekade jag inte en sekund att köpa och sträckläsa. Så avväpnande mot alla förstå-sig-på-are och duktigmostrar (inte minst här på fl, hrm...)!

Svaret på din fråga: Ja! Den är toppenbra!

• vi3

tack så mkt då är den med andra ord en uppskattad julklapp :)

Svar på tråden Boken Tagga ner