• ZJN

ensamen i ett förhållande

som rubriken, min sambo jobbar sover jobbar sover. har berättat många gånger att ja är trött på att göra allt här hemma då jag är hemma med våran 6 månaders son. Har sagt att ja tycker de är jobbigt att iaf ha den känslan att bara jag gör allt. Han menar på att jag får skylla mig själv som gör de, de är ju bara ja som blir lidande av att jag gör allt.Har berättat att de bara underlättar om han säger ibland att i helgen kan vi städa, jag kan laga mat eller vad som  helst. Han tycker mest att ja är löjlig. I helgen bröt ja i hop o sa de : Det ända du behöver är att stötta mig! Stötta mig genom att säga att du kan göra något senare när du kommer hem. SKA JAG LJUGA FÖR ATT DU SKA MÅ BRA ?1 de svaret fick jag,, Vad ska ja göra... Orkar inte mera...

• Svar på tråden ensamen i ett förhållande
  • ZJN

nej han jobbar natt, eller är olika.. men han sover 9-13 timmar...vad ska man göra

• ZJN

undera de samma.. Värsta av allt är att när vi träffar bekanta erkänner han att han inge gör. Men så fårt vi pratar om de hemma så ljuger ja typ menar han på...Men värsta av allt är att han säger man måste inte göra allt, gå o plcka diska varje dag mm. Men hallå, han tror att han lever själv här hemma typ. Bor man tillsammans me någon, har hund o barn måste man städa...

• ZJN

väldigt ovanligt _:) men bra att de finns, ja har pratat me honom nu............ Inget hjälper

Svar på tråden ensamen i ett förhållande