• Brummelisa1982

Skellefteå mammor

Hejsan allihopa

Tänkte kolla om det finns nån fler i Skellefteå som har tråkigt på dagrna förutom jag.....?

• Svar på tråden Skellefteå mammor
  • Sol09

Hej! Jag och min familj flyttade till ske-å för snart ett år sedan. Känner inte så många mammor här omkring. Brukar försöka dyka förbi Öpnna Förskolan på Moröbacke i bland, men de har ju inte öppet så ofta =(. Nu var det ett tag sedan. I och med att vi flyttade hit från Umeå så miste jag min mammagrupp och det är något jag saknar!

//Sara

• Brummelisa1982

Hejsan, va kul att någon svarade =)   Jag känner inte heller så många mammor, iaf inga som har barn i ungefär samma ålder som min dotter. Vars i Skellefteå bor du?

// Marielle

• Sol09

Vi bor på moröbacke. Min dotter är 1 år och fyra mån. //Sara

• Brummelisa1982

Då kanske vi är grannar....=)   Vad tror du om att kanske träffas på öppna förskolan på Moröbacke nångång (jag har aldrig varit där och har ingen koll på när det är öppet) De funkar ju annars att träffas nån annanstans också om dom nu inte har öppet så ofta....

• Sol09

Visst! Öpnna har öppet på tisdagar (12:30-16) och torsdagar (10-16). Annars kan man ju som sagt träffas någon annan stans. Vi får planera in någon dag.... =)

Några fler mammor och bebisar/barn som vill haka på?

Mamma till Kitty
  • Brummelisa1982

Ja nog va det troligt, de va ju helt fel tider för mig, min dotter är på dagis måndag tisdag och torsdag 8-13 och sen ska hon sova. Men vi kan väl höras efter jul, då kanske fler mammor har hittat hit också.

• Loll

tänkte skaka liv i tråden! några lediga mammor i skellefteå?

• Sol09

Hallå där! Trevligt med några fler mammor o barn =). Jag ska ha mitt andra barn i juni och tycker att det vore himla trevligt med en mammafika eller liknande här fram över. Jobbar dock heltid nu och har inte ens möjlighet att gå på Öppna... Sen hur de har öppet i sommar vet jag inte. Inte alls kanske... Men jag känner inte så många i denna stad än förutom kollegor och inte många som har barn heller för den delen...
    Så det vore ju trevligt att lära känna... =0)

//Sara

Svar på tråden Skellefteå mammor