• ming

Moderatortråden

Får man använda olika trådar och inlägg från FL som vi privatpersoner har skrivit i exempelvis olika utbildningar? Där man diskuterar vad vi har sagt/tycker/tror?
    Jag tycker att det känns ganska olustigt om ett gäng ska sitta på ett seminarium och diskutera vad jag har skrivit här på FL.

• ming

Sen undrar jag om någon känner sig manad för att kolla upp varningen jag fick för "någon annans" inlägg.

• ming

Men vad händer om någon nu utnyttjar FL och använder våra inlägg/åsikter till ett seminarium eftersom (och nu citerar jag) "han tyckte den var så rolig och klockren att han ska ha med den i ett seminarium med sina kollegor för att visa på exempel på olika psykologiska försvarsmekansimer (förträngning, projicering osv)"
    Jättekul för oss som de ska prata om...
    Kan Patrik göra något åt det?

• ming

Ang AngiePangies fråga, kan inte det bli så om nån skriver ett inlägg och sen plockas det bort?
    Då ser det väl ut som att det har kommit ett nytt inlägg, fast den är bortplockad?

• ming

Hailey Det räknas som reklam, tyvärr.

• ming

Och ibland när någon skriver ett inlägg så blir tiden en timme framåt, och alla inlägg som skrivs efter det kommer innan.
    Fattade någon?

• ming

Gyro-> Är inte det mer en fråga för polisen/lagen istället för moderatorerna på FL?

Annars kan jag ju svara att det inte är tillåtet.

• ming

Tussetösen-> Man får inte heller diskutera enskilt ärende som du gör just nu, det är också mot reglerna.
    Annars beror det kanske på HUR du sa det. Du sa att han skulle lida, andra kanske sa att det han gjorde var väldigt dumt, inte att HAN var dum. De inläggen kanske inte heller var anmälda.

Läs reglerna så ser du vad man får skriva och inte.

• ming

Om någon skriver anonymt att man "kanske skulle använt kondom" eller "skydda er istället" i en tråd där någon rådfrågar om abort, ses det som provocerande så att personen bör få en tillsägelse?

Svar på tråden Moderatortråden