• Felicia6

jag anmälde den nu.. men tog övrigt o skrev under.. men det spelar väl ingen roll eg?

• Felicia6

Jag trodde det räckte att anmäla trådstarten och skriva under övrigt att hela tråden håller på att spåra ut, och så sen varför den håller på att göra det?

Lr anmäler man bara trådstarten då det just är trådstarten som går emot reglerna?

• Felicia6

dreamz, man får vara anonym i känsliga rummet..
    alltså alla trådar som är känsliga nog att ligga under kategorin "känsliga rummet"

• Felicia6

Vad händer då man har fått 3varningar?

Vet att man pratar om varningar o tillsägelser hela tiden, men hur går det till då man fått sina tre varningar?

Får man sitta o vänta på att man helt plötsligt blir avstängd en dag?
    Blir man avstängd samtidigt som man får sin tredje varning?
    Kan det bli så att inget händer?
    Kan man få "prata för sin sak" innan det bestäms om man blir avstängd lr inte?
    Kollar redax på hur lång tid det var mellan varje varning och vilken omfattning det var på den osv o sen tar beslut om vad som ska hända?

• Felicia6

Måste höra bara angående det jag frågade förut idag

Snuttenuttan sa att det alltid blir konsekvenser.. Men vad finns det mer för konsekvenser än att bli avstängd?

• Felicia6

fipa2, va? Det har jag total missat? Vart har han skrivit det?
    Sånt kanske ska skrivas så att alla blir medvetna om det? Jag som är här jämt har missat det iaf..

• Felicia6

fipa2, ah.. tycker att en sån "stor sak" borde bli mer upplyst.. shit, tur jag inte bytt nick då

• Felicia6

MuminMy, aha, okej.. var lite rädd att om jag ville byta nick, så måste jag tänka till om jag fått nån varning innan jag gör det, så ingen tror nåt annat

Inte för jag tänker byta, för jag ÄR ju felicia6

• Felicia6

Roisin Dubh, jo, det är klart.. Men om man inte visste om detta, så gör man ju inte det, eftersom man inte kommer på tanken att göra en sån sak

• Felicia6

Glass, kan du kolla rapportlistan e du söt?
    Jag har anmält en sak som är lite bråttom..
    Klantiga felle har varit framme igen

• Felicia6

Jag är med i en tråd i min stad.. Jag skulle bli skitledsen om jag märkte att flera började träffas och inte berättade det för mig..
    Har man en tråd på familjeliv, så ska man vara öppna för nya medlemmar oxå. Annars får man starta en privat maillista tycker jag.

Svar på tråden Moderatortråden