• gyro

Moderatortråden

man får alltså skriva vad som helst i denna tråden men inte fråga hur man kan anmäla en moderator?

• gyro

Jillsan
    jag frågar vad jag vill vart jag vill ser du så lägg dig inte i det.. jag frågade en moderator därav moderatortråden och du verkar inte vara det..
    hade jag velat ha vem som helst svar hade jag startat en ny tråd eller hur?

• gyro

man får alltså skriva vad som helst i denna tråden men inte fråga hur man kan anmäla en moderator?

jag letade efter den meningen i upprätthållningen men fick inget svar.. någon moderator som kan svaret på meningen?

• gyro

isolde
    inte så troligt att det går snabbare men problemet är man vet ju inte vem moderatorn är.. hur gör man åt den gåtan?

• gyro

Isolde..
    Jag har en jättebra fråga..
    det handlar om påhopp
    Patrik skriver så här

Det är inläggskrivaren som måste se till att skriva inlägg som inte
    feltolkas. Det är alltså inte du som bestämmer om dina inlägg är
    kränkande utan det är den som det riktas mot som kan tolka det så.

men några dagar skriver han så här..
    En varning får man bara om man skriver tydliga villkorsöverträdelser
    mot en individ i stil med \"jävla idiot\" osv.

jag vet han får stå för det själv men vilken av kommentarerna stämmer enl er när det gäller medlemsvilkoren?

• gyro

Isolde
    det ena skrev han på en direkt fråga det översta det andra på en överklagan
    när jag citerade det översta han skrev..
    i mina ögon är det ju skilda saker..
    för antingen så är det upp till den man skrev det till eller bara om man skriver jävla idiot och då skulle inte många få varningar

• gyro

piaf
    jag känner igen det mönstret hos vissa personer..men beror inte det att hennes inlägg är riktade mot dig att ni inte har samma åsikt?

• gyro

piaf
    jag förstår hur du menar och jag känner igen det..
    och du har rätt vi får inte diskutera det här troligen iaf.. men har du testat att skicka ett privat meddelande till personen?

• gyro

Moderatorerna är helt fria och hoppa in i sin tråd och förklara vad man gör vid piafs problem.. ett problem jag ofta har..

Piaf
    Jag har aldrig fått hjälp med mitt problem som är ungefär samma ...
    men antingen får du sluta skriva i tråden eller ignorera henne?

• gyro

Lite allmäna frågor OBS!! handlar inte om enskilt ärende..

1. vad är skillnaden på att ni stänger av en tråd eller tar bort en tråd..
    2. om ni stänger en tråd dvs en moderator skriver att tråden är stängd vad händer om 3 personer + 1 moderator skriver samtidigt inlägg och alla blir registrerade tex 14.05 men 3 inlägg hamnar efter moderatorernas inlägg vilket garanterat betyder att man inte sett det..
    Får man då en varning eller skriver moderatorn ännu ett inlägg att tråden är stängd?
    3. om man får en varning och överklagar vad eg kan patrik se?
    Kan han se enbart det som står i varningen eller ser han datum och tid inlägget var skickat etc?
    hmm hade fler frågor men de kommer jag givetvis inte ihåg..

Svar på tråden Moderatortråden