• anne h

Moderatortråden

Hur lång tid tar det att få svar från redaktionen när man mailat dem?

• anne h

Iors syster:
    jag anmälde den tråden som åsyftas där (alltså som mammapuh skriver om, INTE hennes egen tråd) och fick till svar att det inte var kränkande.
    Jag finner det _synnerligen_ kränkande jäntemot mitt eget barn när folk säger så..

• anne h

MuminMy
    Tack, då får jag ha tålamod ytterligare några dagar då. :) Har ju gått bara några dagar än så länge..

(får man förresten ingen kopia på det mailet till redax, när jag anmälde tråd kom det ett mail med kopia bums..)

• anne h

Apropå inlägg som plockas bort; Bör det inte stå ATT det tagits bort inlägg, så man vet, eller plocka annars bort hela tråden. Att bara ta bort enstaka inlägg mitt i en tråd utan att det står nånstans det gjorts gör att man får en ofullständig/felaktig bild av diskussionen.

• anne h

MuminMy
    Ok, ska göra det. Tack!
    *ser mig förtvivlat om efter "synpunkter och förbättringar".. aha! DÄR!!*

• anne h

*humhum.. humhum.. humhum...*

Hur länge ska vi sitta här med tomma glas, med tomma gla... eh, nä, tomma inkorgar?
    Väntar och trängtar.. efter ett svar från redax ang min anmälan för en vecka sedan..

*nynnar vidare..*

• anne h

Ett par frågor till;
    Vem avgör om ett inlägg/en tråd ska raderas eller ej?
    Vem stänger av medlemmar?

Redax eller moderator?

• anne h

Undrar fortfarande samma som i går. Ursäkta om jag är tjatig.. men det hamnar så långt bak så fort när det börjar tjafsas om allt möjligt..

Igår 12:43 - NR: 6051224

Ett par frågor till;
    Vem avgör om ett inlägg/en tråd ska raderas eller ej?
    Vem stänger av medlemmar?

Redax eller moderator?

Svar på tråden Moderatortråden