• jippie

Moderatortråden

Hej
    Jag undra vad som får en person att bli portad eller borttagen från FL? Med eller utan tillsägelse?
    Jag har startat en tråd som kan anses som känslig för många och där folk öppnar sig. När jag startade tråden så förklarade jag TYDLIGT att respekt måste visas i sina inlägg just pga av denna saken.
    Men ändå kommer det in folk och gör sina inlägg av ett syfte endast, och det är att förstöra och klaga på andra. Personliga påhopp förekommer.
    Det är specifikt en person jag tänker på när jag säger detta i "min" tråd, och när denna personen gör sina inlägg, så hänger många andra på. I samma anda s.a.s.
    Jag har efter hand "påmint" folk om att de bör tänka på sin ton och visa lite respekt, och detta gjorde jag generellt. (det var ju ändå jag som öppnade tråden) De var rätt personer som tog åt sig.
    Det blev ännu värre.
    Vad ska jag göra?
    Vad kan NI göra?
    Finns det inga regler man måste följa annars åker man ut? Eller ännu bättre, bli portad?
    Kan man öppna sk "slutna" trådar där alla kan läsa inläggen om de vill, men TS väljer vilka som får svara, eller kan ta bort personer med oönskade inlägg? Ta bort personen från "godkända" när det gäller att göra egna inlägg? Går det?

Snälla svara snarast för jag är SÅ trött på folk som bara vill förstöra för andra hela tiden. Det är ju inte så här man tänker sig en sajt som kallar sig "familjeliv".

• jippie

tack. har nu anmält tråden.
    föresten, har en fråga till. om man vill lägga ner sin egen tråd, kan ni fixa det då? Få den nerlagd helt?

Svar på tråden Moderatortråden