• Jefa

Moderatortråden

Men ibland är det ju så med ett nick, att det inte går att klicka på. Men personen har startat en tråd bara 1-2 minuter innan?

• Jefa

LOla
    Vaddå? Orkar du inte gå igenom nästan 800 svar??

Jag undrar om man får starta hur mycket trådar som helst??

• Jefa

VAd betyder det om man fått en extra mapp i sitt bildgalleri märkt "Lost & Found"? Har en bild där inne. Tydligen kan bara jag se den...

• Jefa

Tänkte bara höra...Fick en tillsägelse precis (Vilket jag tar, och jag förstår det..Skrev innan jag tänkte. Eller rättare sgat, jag tänkte väl för mycket )
    Men jag anmälde en tråd som var mycket "värre", varför får man ínget svar om den anmälan? Går ni efter när ni fick in olika anmälningar eller väljer ni ut vilka ni tar hand om?

• Jefa

För att förtydliga
    Det var ingen pik eller något sånt, utan bara en fråga

• Jefa

Får man lägga ut bilder på andra personer utan tillstånd?
    Har sett en del som lägger ut tex dagisbilder med alla barnen på. Får man göra det?

• Jefa

Mumin
    Egentligen väldigt dumt. Kanske xtremfall, men säg att en mamma (eller papap) fått fly med sina barn och lever under skyddad identitet. Och så finns de på kort här på internet utan att själva veta om det...

• Jefa

Junija
    Tänkte på det också. Mna har ju läst om folk som verkligen måste gömma sig från släktingar och förre detta pojkvänner.
    Så tragiskt om det skulle komma fram då pga någon lagt in ett helt dagis eller skolfoto då

• Jefa

Anne H
    Jag har väntat på svar i ca 6 månader

• Jefa

Rally
    Det visar hur många gånger den tråden öppnats

• Jefa

Jag tänkte på en sak ang att vara anonym.
    Vi säger att jag inte vet vem Lasse Holm är och skäms verkligen för detta! Får man då starta en tråd anonymt för att fråga vem denna mannen är?

• Jefa

JsN
    Men i KR är det ju så (tyvärr) att folk hittar rubriker till precis allting. Så någon hade säkert hittat det.

• Jefa

Någon moderator som kan svara på en fråga privat?

• Jefa

Glass
    Såg det inte förren nu. Har haft släkten hemma

Någon annan som kan hjälpa mig med en fråga privat?

Svar på tråden Moderatortråden