Moderatortråden
om man startat en tråd som man själv tycker har blivit alldeles för OT, vad kan man göra då?
om man startat en tråd som man själv tycker har blivit alldeles för OT, vad kan man göra då?
hanna sl
nej, jag vill ha den borttagen. hur ska jag göra? (har inte riktigt koll)
hanna sl
tack, jag gör så!
Jag undrar hur lång tid ungefär det tar att behandla en anmälan för moderatorerna? (det beror väl förstås på hur mycket det är just då) men har ni nån speciell tid ni brukar säga att det tar?
mest bara nyfiken, intressant att få lite grepp om hur saker fungerar..
Hur mycket moderator-grejer gör ni egentligen? Alltså hur mycket tid lägger ní på det?
När man startar en tråd anonymt i KR och den inte passar där, utan tas bort. Då får man ju ett meddelande typ "detta inlägg passar inte i KR occh berättigar därför inte till anonymitet" Då vet ni inte heller vem det är som skrivit det, eller?
Fungerar det likadant som om ett inlägg anmäls?
Varför är vissa nick svarta och går inte att klicka på?
En liten fråga bara: Om jag har startat en tråd om ett ämne, säg huvudvärk, där det finns en utförlig beskrivning av mitt tillstånd, får jag då i en annan tråd där ens välbefinnande i allmänhet disskuteras, länka till, eller tipsa om huvudvärkstråden?
*känner mig bortglömd*
Om jag har ett inlägg i min gästbok där det inte står något nick brevid, utan det står bara "online", betyder det att den personen avreggat sig? (och varför står det då att hon är online?)