• sparkling

Moderatortråden

En fråga bara eller ja två t.o.m så snälla ta inte upp ingenting mot er personligt

Första frågan är: Om en tråd totalt spårar ur så säger ni att nu är denna tråd stängd, så inga fler medelanden då det anses som moderatortrotts...eller nåt sånt. Varför raderar ni inte bara bort hela tråden? Eller tillåts den sen igen?
    Har även sett gamla trådar från ett år tillbaka som bara ligger här men man kan inte svara, varför finns de kvar?

Sen sista frågan, i en del trådar har det blivit ganska stora diskussioner där de rör sig om 10 personer som går mot en persons åsikt.Inget fel att diskutera men ibland har inlägg blibit relativt hårda och syftas mer eller mindre på att personen dum förklaras då den går mot majoritetens åsikter.
    Detta är bara vad jag uppfattat men endå ses detta inte som kränkning eller påhopp, vad räknas egentligen som kränkning måste en komentar lyda -du är dum i huvudet! Eller räknas inte en komentar som- ja alla med den åsikten är dumma i huvudet! För min del känns det som påhopp eller vad tycker ni?
    Eller räknas det så men inläggen blir aldri anmälda av någon?
    vet massor av frågor men jag undrar verkligen.
    kram

• sparkling

Hur kommer de sig att vissa kan lägga in bilder utnder "starka bilder"? Och när tror ni man kan bli vip medlem eller vad d nu hette?

• sparkling

shit vad konstigt! har ju försökt men de står hela tiden att jag måste var vip eller nåt!

• sparkling

nä konstiga är att nu funkar det bara för att jag nyss skrev hit! igår kväll funkade det inte jag var tvungen att vara pro medlem och nä satt inte o tröck på vattenstämpel av kortet.Hade ett normalt kort o hur mycket utrymme som helst! oh well skitsamma nu funkar de i varh´je fall =-]

• sparkling

Alltså kan ni hjälpa mej! hur gör man smile gubbarna fattar noll vill oxå kunna ge onda gubbar till folk fniss

• sparkling

oki tackar kan ju inte surfa på fl utan gubbar ju!

• sparkling

Det här är värsta mega frågan hoppas ni kanske vet något.
    Eftersom man är gravid följer man ju graviditen med storm och nu undrar jag som är snart i vecka 20, räknar ni barnets längd från huvud till rumpa eller från huvud till häl?

• sparkling

Yaran
    ta inte åt dej! Anmäl i stället det är väl alltid någon som säger nåt man inte gillar låt det rinna av som vatten på en gås och ha nu en bra helg. kramis

• sparkling

Om det är så Yaran så blir nog hennes inlägg oxå borttagna då hon kallade dej oseriös.
    Tycker själv det är oseriöst när man inte kan disskutera på vuxen nivå och respektera varandra.
    Nä ska byta nick till sparklingrespekt eller nåt hihi fy nur får jag nog skäll för alla mina inlägg här bäst att stänga av datorn.
    Ha en trevlig helg alla!

• sparkling

Men om ni stänger en person på livstid hur går det? Antingen kan ju de byta nick och ge fel personuppgifter eller hur går det till? Sen en fråga till hur räknar ni barnets längd på denna sida, någon som vet eller var ska jag vända mej?

Svar på tråden Moderatortråden