Moderatortråden
En fråga bara eller ja två t.o.m så snälla ta inte upp ingenting mot er personligt
Första frågan är: Om en tråd totalt spårar ur så säger ni att nu är denna tråd stängd, så inga fler medelanden då det anses som moderatortrotts...eller nåt sånt. Varför raderar ni inte bara bort hela tråden? Eller tillåts den sen igen?
Har även sett gamla trådar från ett år tillbaka som bara ligger här men man kan inte svara, varför finns de kvar?
Sen sista frågan, i en del trådar har det blivit ganska stora diskussioner där de rör sig om 10 personer som går mot en persons åsikt.Inget fel att diskutera men ibland har inlägg blibit relativt hårda och syftas mer eller mindre på att personen dum förklaras då den går mot majoritetens åsikter.
Detta är bara vad jag uppfattat men endå ses detta inte som kränkning eller påhopp, vad räknas egentligen som kränkning måste en komentar lyda -du är dum i huvudet! Eller räknas inte en komentar som- ja alla med den åsikten är dumma i huvudet! För min del känns det som påhopp eller vad tycker ni?
Eller räknas det så men inläggen blir aldri anmälda av någon?
vet massor av frågor men jag undrar verkligen.
kram