• kengru

Moderatortråden

Är så otroligt arg på er moderatorerm eftersom jag inte vet vem av er jag ska vända mig till så måste jag vara generell. Snacka om hyckleri på denna sida, när människor skriver rasistiska trådar, vilket inte jag var den enda på fl som tyckte, då säger ni att det inte finns nåt att göra, inte heller går det att göra åt det elaka förtalet människor slänger ut sig om utlänningar, men nör jag skriver en tråd o rådfrågar andra på fl vad som i deras ögon anses stötande, då får jag en anmärkning, jag har inte pekat ut nån person, enbart använt mig av citat skrivet av andra, rasistiska påhopp som någon av er moderatorer tyckte var helt ok. Förklara hur nu tänker, hur jag kan få en tillsägelse som inte sagt något elakt, inte förtalat eller pekat ut nån, medans rasister får säga precis vad som hellst.

• kengru

TheBlueRose, de har gjort sitt jobb, de ansåg inte att det var rasistiskt, men du kan ju gå in o kolla tråden o se vad det står, vad vissa skriver, det är därför jag är så arg, rasismen flödar på fl o moderatorerna håller tydligen med det som står eftersom de inte anser det stötande.

• kengru

giz, så här står det i meddelandet jag fick, Ett inlägg som du skrivit har plockats bort då det anses vara påhopp, kränkning, stötade eller provocerande där största vikt på kritiken lagts på personen och inte saken, men samtidigt säger de att jag inte precis som du säger har hänvisat till vem som sagt det. Så hur kan "största vikt på kritiken lagts på personen", om jag inte angivit personen?

TheBlur Rose, går o försöker göra just det.

• kengru

giz, funderar du på att bli moderator?

• kengru

Glass ok, då frågar jag rent generellt. får man säga vilka rasistiska saker som hellst här på fl så länge man refererar till en egen upplevelse eller uppfattning?

• kengru

När ni upplever att man gör något fel, då svarar ni, men när jag ställer en fråga, då får jag vänta på ett svar.

• kengru

Tyckte att fl var ett bra ställe tidigare, tänker nog leta rätt på ett forum där rasism inte accepteras. Känner mig oerhört besviken.

Svar på tråden Moderatortråden