• dreamz

Moderatortråden

En fråga bara,
    om en människa sitter och tar reda på ens efternamn,adress samt var man arbetar eller studerar, och mailar över detta till en själv där de även skriver -du var väldigt lätt att hitta i detta land man har aldrig haft kontakt med denna människa förut och har bara deltagit i diskussioner där man haft olika åsikter som denna människa,och som dessutom blivit jätte sur över detta.
    Hur ska man ta det, är inte detta förtäckta hot eller är det ok att man söker upp människor och mejlar friskt om detta?

• dreamz

Hallå!
    Är det verkligen okej att lägga ut länkar i trådar där de står att Förintelsen aldrig ägt rum?! Jag tar väldigt illa vid mig av sådant och tycker det är hemskt med tanke på att många i min släkt var med där.

• dreamz

Varför måste man typ vänta en månad innan man kan posta inlägg anonyma... altid undrat detta

• dreamz

Varför måste man typ vänta en månad innan man kan posta inlägg anonyma... altid undrat detta

• dreamz

aha den, men den gick ju relativt hett till ajg vågade mej knappt in hihi

• dreamz

finns det ingen tråd där man kan jämra sig om sina graviditets nojjor så som toxoplastia eller nåt sånt man kan få av djur och jord. Ska tydligen skada fostret så nu sitter jag här med panik efter att ha klappat en hund! snyftar

• dreamz

Hur länge har familjeliv funnits förästen?

• dreamz

Hur kommer det sig att ni kallar er för moderatorer?
    Skriver jämt fel att ni kallas för moderater

• dreamz

jo men vad är syftet med själva namnet moderator, bettyder det något eller bara påhittat?
    skämtar inte första gången jag läste moderator trodde jag det stod moderater. hihi har dyslexi så ni vet

• dreamz

Aha då förstår jag venus, tack.
    Ska sluta kalla er moderater nu hihihi

• dreamz

När beräknas plus medlems grejen bli klar? Längtar blir så avis på er moderatorer som har så fina presentationer!

• dreamz

synd får tillsvidare sitta o dräggla av avund på era pres då.

• dreamz

Hmmm glömde fråga hur kommer det sig att man kan vara anonym i vissa trådar och andra inte?
    Är det tänkt så att man ska få vara anonym i känsliga trådar kanske?

Svar på tråden Moderatortråden