• Röd drake

Moderatortråden

Hur lång tid dröjer det innan man får svar på en överklagan?

Hur kommer det sig att man kan få en varning för ett inlägg man skrivit men när man anmäler ett annat inlägg som är nära exakt likadant så blir anmälan nekad?

• Röd drake

fipa2 För mig har det skett och jag har min egen lilla teori om varför...

• Röd drake

Isolde Och jag har talat om att det inte är lönt uppenbarligen... Vadå så mina inlägg är inte välkommna i den här tråden eller?

• Röd drake

Jag har nämlige redan frågat varför här men mitt inlägg totalignorerades...

• Röd drake

Röd drake Online
    I förrgår - NR: 6663377

Hur lång tid dröjer det innan man får svar på en överklagan?

Hur kommer det sig att man kan få en varning för ett inlägg man skrivit men när man anmäler ett annat inlägg som är nära exakt likadant så blir anmälan nekad?

• Röd drake

Iors syster Exakt...

Isolde Jag väntar fortfarande på svar...

• Röd drake

Isolde Om du sansar dig lite så kanskle jag kan få chansen att tala om att du misstolkade, jag poängterade att jag väntade på DITT svar eftersom en vanlig medlem besvarade mitt inlägg och det speciellt var en moderator jag ville ha svar ifrån...

• Röd drake

MuminMy Offline
    Moderator Ons 16 nov 2005 - NR: 5577917

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

Det tolkar jag som att man får svar från en moderator när man frågar här, trodde det var poängen med att fråga i den här tråden. Men då är det alltså inte lönt att fråga här utan man kan lika gärna starta en tråd om alla frågor man har... Ska be Muminmy skriva det som tillägg i Ts:n så det inte misstolkas som att man kan fråga moderatorerna här...

• Röd drake

giz När man läser Ts:n så framgår det att man här kan få svar från moderatorerna om det är något man undrar. Vill man ha svar från vanliga medlemmar kan man lika gärna starta en tråd om det man undrar!

• Röd drake

Venus Men om jag frågar en moderator, har jag då inte rätt att få svar av en då? Som iors syster sa så kan man få de mest regelrätta svaren från moderatorerna... Men visst, inser nu att denna tråden bara är en stor bluff och att det minsann inte är nån ide att fråga här!

Svar på tråden Moderatortråden