Moderatortråden
"Du kommer att posta inlägg under en annan anonym signatur fr.o.m. 2005-12-22 16:07:32"
Vad menas med det? Vet att frågan kommit upp förut, men jag har inte brytt mig om att läsa svaren eftersom det inte har berört mig.
"Du kommer att posta inlägg under en annan anonym signatur fr.o.m. 2005-12-22 16:07:32"
Vad menas med det? Vet att frågan kommit upp förut, men jag har inte brytt mig om att läsa svaren eftersom det inte har berört mig.
SnutteNuttan
Aha okej, tack
Ja, den är faktiskt illa formulerad...
Bollibompa har också en fråga. Den ställdes igår...
Eller har bilder på kända personer.
Det är även jobbigt, att när man går till "senaste inläggen" och hittar en tråd som man vill läsa, men råkar klicka för snabbt på "nästa sida". Klickar man därefter bakåt, finns inte inlägget på samma plats längre. Helt omöjligt att hitta! Fast det kanske inte går att göra så mycket åt...
Det har jag också undrat över. Om man har varning/varningar, borde väl den/de följa md även om man byter nick? Hur fungerar det där egentligen?
Jag menar, annars kan man ju bara fuska. "Oj, jag fick en varning, så jag byter nick" Vips, borta!
Håller med brokig!
Tack för svaret förresten muminmy
Oj, omgjort?
Zelda
Såg det sedan, men tack ändå
Trodde också du menade moderatortråden hanna. fattade ingenting
MuminMy
Gör det verkligen det? För över flera "röktrådar" är det en reklam för hur man blir rökfri...
Aha, då förstår jag