• kidA

gyro

ja kanske.. men jag såg att ngn moderator gått in i en tråd där det diskuterades att ngn hade ont om pengar. o där beslutades det att det inte var tillräckligt för att få skriva anonymt. så jag bara undrar om att man äter onyttigt är en bra orsak t anonymitet.

• kidA

jag har inte kommit in i den på hela dagen o nu när jag väl gör det så står det massa felmeddelanden bara.. o sen finns inte rutan man skriver i när man ska skriva inlägg heller..

• kidA

jag såg att ngn skrev i den nu..måste ha varit du då.. men när jag kommer in i tråden ser jag bara inlägg med:

Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /mnt/familjeliv/www/lib/libstd.php on line 271

i..

och nu har jag bett flera utomstående gå in o kolla o de får samma sak. så det är inte bara min dator som knasar iaf.. skumt..

• kidA

venus o greta05

tack.. trodde jag höll på att bli galen eller ngt..

min man som håller på med datorer säger att han tror att belastningen är för hög på just den tråden. kan det vara så?

• kidA

funkade.. men bara om man går in i den o trycker "trådstart" o sen skriver.. då kommer ens inlägg med o man ser de andra.. men går man rätt in i tråden så funkar det inte för mig iaf..

• kidA

venus

jag tror inte han menade att det är för många som går in i tråden. jag tror han menade ngt om ngt inlägg som var för stor belastning på tråden elelr ngt..

• kidA

nu funkade det. vad var det för ngt?

• kidA

ok. men tack för hjälpen. nu är det sovdags här *niger o bockar*

Svar på tråden Moderatortråden