• anne h

Moderatortråden

Varför står det "(Inaktiv)" på Giz här ovan?

• anne h

Lamia
    Asså, då förstår jag.. ser att du fick samma text där.

tack.

• anne h

Mitten av augusti? *suckar* ja, då vet jag vad jag har framför mig.. skickade in min överklagan för bara 2½ v sedan.. Inte ett ljud efter det.

• anne h

Fråga:
    jag har några inlägg i min GB _utan_ nick, varför? det fanns där förr, det vet jag, plötsligt är nicket borta..

• anne h

Venus
    Men jag har inlägg kvar i min GB som en avstängd medlem skrivit, det nicket står kvar.. är det inte samma med en avreggad då?.. Trodde det var det, nämligen..

• anne h

Diwa
    Förmodligen det som hänt då, låter det mer som, eftersom nicket bara är borta..

• anne h

Om ett inlägg blir bortplockat, får den som skrivit det veta att det plockats bort och varför?

• anne h

Venus.
    Ok, tack. har letat efter ett inlägg jag skrev i dag, men det är väck.. hittar det inte, men då får jag leta vidare, har inte fått nån info iaf om att det skulle tagits bort.

• anne h

Venus

Tråden är inte jättepopulär, har letat igenom efter mitt inlägg o det ÄR väck, därför funderade jag på det angående om man får meddelande vid borttaget inlägg.
    jag har såklart tråden i mina favoriter

• anne h

Jag överklagade ett beslut om att inte vidta åtgärder på en anmälan jag gjorde för 2 månader sedan, har inte ens fått svar att de kollat tråden..

Får man inga svar från redax? Jag har mailat flera gånger till honom, men inga svar, inte ens ett nej på min överklagan..?

När en tråd är flera månader gammal är det liksom liiiite sent att titta, så hur är policyn här?

jag frågar här eftersom jag inte fått några svar av patrik direkt.

Tacksam för svar!

• anne h

Jefa
    6 månader? ok, vad klagar jag över?

Giz-
    Superlim.. eh.. tänkte inte på det.
    *skickar över rakblad till Patrik, vassego', hoppas det fungerar*

JsN
    Det känns bara som om det skulle vara liiite sent att anmäla nåt nu såhär flera månader efteråt..

Tack för svaren, jag sätter mig och väntar några månader till då, kanske superlimmet ger med sig till slut.

• anne h

En fråga angående moderator;
    Det står "moderator" under er när ni skriver privat i trådar, fast ni gör det som "privatpersoner", ger lite fel intryck, som om ni representerar FL när ni skriver där, går det inte att fixa så ni INTE har det ordet med när ni skriver "privat" så man inte blandar ihop det?

har sett flera gånger en moderator delta i en tråd, nästan så man velat anmäla vederbörande men då det står "moderator" så vet jag ju inte om det är FL vederbörande representerar eller "bara" sin egen åsikt.

• anne h

Isolde
    jag sa inte att ni inte får uttala er om vad ni vill. Naturligtvis ska ni väl det? men! När man bara läser snabbt inlägget/inläggen från en viss moderator som privatperson så tror man först det är som just _moderator_ hon skriver de personliga inläggen.. Ger fel syn på FL, måste jag tyvärr säga..

Men det ska alltså vara underskrivet med "/moderator" när ni inte skriver privat? Ok, då vet jag, det har nämligen INTE skett varje gång jag sett denna moderator "ryta i".. i trådar där hon själv deltagit och piskat upp stämningen..

tack för svar.

Svar på tråden Moderatortråden