• gyro

Moderatortråden

Moderatorerna måste ju ha ett hum om vad som är lagligt eller inte för tänk om någon anmäler enl punkten brottsligt och uppmaning till och dom inte vet om att det är olagligt..

så därför r det lagligt eller inte att förstöra någons egendom?

• gyro

gislöv men uppmaning till brott är ju olagligt på fl och jag har sett extremt många trådar där ts uppmanas att förstöra egendom så är det ett brott är ju det fel att uppmana till brott eller hur?

• gyro

lite allmänt vet ni moderatorer vad urkundsförfalskning är?
    och om det är lagligt att sätta ut annonser i någon annans namn eller köpa tidningar i någon annans namn etc..
    jag tror allt det kallas urkundsförfalskning men är lite osäker..

• gyro

Panda
    varför har du så ljus text..
    jag ska maila polisen men fortfarande om man har en punkt som det står att man kan anmäla som brottsligt eller uppmaning till brott så måste ju ni veta vad som gäller? eller hur precis som ni måste veta reglerna om att göra reklam för efendrin som är olagligt bantningsmedel

• gyro

Finns det regler när påhopp är tillåtet i forumet?
    Om en moderator skriver i en tråd att du får räkna med påhopp är det då tillåtet för personer att hoppa på ts?

• gyro

jag måste fråga vad betyder detta jag såg idag?

(Inaktiv) Anonym

• Meddelande borttaget
  • gyro

Vad är skillnaden?
    när jag ber någon kika i en tråd så får jag ofta svaret anmäl men när andra ber er kolla på en tråd får dom inte det råd och ni kollar även de trådarna.. vad är skillnaden?

• gyro

jag trodde faktiskt det mer hade med andra saker att göra som tex för många inlägg att anmäla.. är inte kul att anmäla inlägg på 20 sidor..

• gyro

jillsan
    man kan ju anmäla trådstarten men det kanske inte är den som gör att det spårat ut..

• gyro

förresten som jag förstått det när det gäller OT inlägg besvarar man dom så räknas det som man godkänt det

kram

• gyro

muminmy
    så har jag inte alls uppfattat det när jag bett ot inlägg att tas bort har jag fått svaret att nekad pga ts själ deltagit i ot inläggen

• gyro

muminmy
    så om 10 personer är ot och jag svarar 1 gång på varje inlägg så går det inte att ta bort dom men
    om 10 personer är ot och jag svarar 1 gång så går det ta bort de andra ot inläggen?

Svar på tråden Moderatortråden