Moderatortråden
Nej det är inte okej att spekulera över det. Anmäl såna inlägg, så tittar vi på det.
Nej det är inte okej att spekulera över det. Anmäl såna inlägg, så tittar vi på det.
Jag förstår inte vad du menar.
Jag tror att du redan håller på att diskutera detta på ett annat ställe i forumet, och eftersom det är emot reglerna att posta samma eller liknande på flera ställen för att få mer uppmärksamhet eller svar, så bör du kanske hålla dig där
/Moderator
Anmäl om ett inlägg bryter mot reglerna.
Är du hänvisad hit av en annan moderator, så är det givetvis rätt. Då ställer du de frågor som du vill och som rör fl.
Skulle uppskatta om du är tydlig och rak i dina frågor eftersom det då är lättast att tolka dem rätt. Att hitta på namn och liknande för att dölja något känns inte särskillt tydligt enligt mig.
/Moderator
Jag svarade:
"Är du hänvisad hit av en annan moderator, så är det givetvis rätt. Då ställer du de frågor som du vill och som rör fl."
aha, bra
Polkagris, ditt inlägg/Fråga förstod jag faktiskt inte. Jag har inte hängt med i den diksussionen som jag tror att du syftar på.
Markkooo
Hypotetiskt är det korrekt om man inte kan härleda det till en reall händelse, ja.
Att verkligen hänga ut någon enskillt person är emot reglerna och helt oacceptabelt.
Att förklara vad man menar är ofta svårt. Det är ännu svårare eftersom man inte får använda "riktiga" namn och situationer.
Givetvis kan du hitta på en situation och genom den ställa din fråga, men det är inte säkert att jag kan tolka den rätt. Det beror på hur tydlig du är.
/Moderator
Den ser bra ut för mig, men jag har inte testat att skriva i den.
Den fungerar för mig, kan både se den och skriva i den.
Jag skrev i den och tog bort det som jag skrev sedan.
En annan moderator testar nu också.
Nu lämnar jag över till er andra, jag måste sova lite
Nattinatti