• Glass

Moderatortråden

Bra, då lämnar vi det ämnet nu
  • Glass
    MimmiLina.
    Det beror på när en moderator har tid och lust att titta på anmälningarna. Det tar alltså allt ifrån några sekunder till flera dagar. När det dröjer så länge så är det ett ärende som vi behöver prata om eller som vi inväntar svar från redaktionen på.
    Angående puffar. Mentaliteten här på fl tillåter en viss puffning. Det ska inte puffas orimligt mycket, men med några timmars mellanrum eller så, så är puffarna okej. Varför reglerna inte har uppdaterats får du fråga redaktionen om.
  • Glass

Du får gärna skapa en tråd där du kritiserar fl, men som det står i upprätthållningen så får du inte kritisera moderatorer. All kritik mot oss bör du skicka till redaktionen.

• Glass
    Motsätta sig beslut eller öppet kritisera en moderator
    Att öppet motsätta sig moderatorns påpekande, tillsägelse eller varning anses trotsigt och leder till att medlemen får en varning, all sådant motsättande/kritik/överklagan ska göras direkt till redaktionen. Se överklagande här nedan. Kritik som framförs "öppet" mot en moderator pga av något agerande anses respektlöst och kränkande och strider därför både mot medlemsvillkoren och denna upprätthållningspolicy. "Öppet" innebär alla interaktiva tjänster där andra kan ta del av informationen, t.ex. forumsinlägg, gästböcker, dagböcker, presentation etc.
  • Glass
    Jag kan tycka att en sån tråd är okej, men då måste det vara väldigt tydligt att det bara är de uppskrivna personerna som ska bedömas.
    Att man då kanske uppdaterar trådstarten med de medlemmar som vill vara med.
  • Glass

Man kan inte svara på de meddelanden. Om du vill så kan du skicka ärendenumret till mig så ska jag kolla på det.

• Glass
    Vad menar du giz?
    Keyser har ju fått ett meddelande om att en tråd var felplacerad.
  • Glass
    Oj, jag hade just gått och lagt mig när du skrev det.
    Jag kikar nu om det är kvar.
  • Glass
    Fast jag ska iväg och titta på after dark nu, så jag hoppas att någon annan tar över.
  • Glass
    Thebluerose.
    Berätta det för en moderator eller maila Patrik.
    Det är inte tillåtet att göra det, men jag vet inte vad som händer när Redaktioen får reda på det.
  • Glass
    Om du vill förklara lite tydligare vad tråden ska gå ut på, så uppdatera din ts.
  • Glass
    Vi ska inte diskutera det här, eftersom tråden är till för annat.
    Lite kort bara, så tycker jag inte att det verkar vara någon fara
Svar på tråden Moderatortråden