Moderatortråden
Tack, det är upptäckt och åtgärdat!
Tack, det är upptäckt och åtgärdat!
Jag är inte helt säker, men jag tror att det är någon som har avregistrerat sig. Att Online hänger kvar är en slags bugg, antar jag.
Ah! Jag kan inte förklara men hålla med! Min Netscape har stängt av sig flera gånger, och det har skett så fort att jag inte hunnit med att se vad som kan ha orsakat det. Kan ju vara en annons. Den som vet vilken annons det är får genast skicka ett mejl till patrik på info@familjeliv.se.
Texten i trådlistorna i respektive forum har ändrat storlek för mig, har jag lagt märke till också.
Kan trasslet kanske vara de första pirrande livstecknen på att PLUS är på väg?
Frida har blivit väldigt fet, hon också.
LN
Danbala m.fl., jag mejlade bossen som kunde berätta att han uppmärksammat att det var strul med någon annons och därför tillfälligt har plockat bort alla i den "serien" eller vad man ska kalla det för.
Så nu kan du nog koppla tillbaka javascript!
MBP, vi fattar nog.
Jennie, jag tycker nog allt att man ska kunna diskutera psd under Föräldrar. Det är ju inte så att barn dör av det därför att deras föräldrar läst om det – snarare tvärtom, skulle jag tro.
Men jag kanske får anses vara en av de mer hårdhudade – satt till exempel och korrekturläste en bok om hemska fosterskador i början av min graviditet ...
Brokig,
Kroppsligt ÄR öppet för andra kroppsdelar än underlivet. Reglerna har inte hängt med riktigt där – vår praxis (så länge vi har modererat) är att kroppsligt kan inbegripa hela kroppen. Det finns vissa svårigheter med gränsdragningen där, men gränsen går i alla fall inte nedanför magen.
Moderatorerna tycker också att ämnena i KR är något begränsade och att termen depression är rätt missvisande. Saken har diskuterats med redaktionen men iom att nästan all tid från deras sida har ägnats åt PLUSversionen av FL har det hela hamnat i bakvattnet. Vi hoppas på att det ska rätta till sig när PLUS fått premiär.
Fru Hilde, har du fått napp? Skicka annars en fråga till mig.
Man känner sina löss på gången, som min mormor brukade säga.
Snälla, stilla min nyfikenhet på svaret i inboxen!