Hur ofta äter era 2 månaders?
Som rubriken lyder ..
Som rubriken lyder ..
Ungefär varannan/var tredje timme på dagen och ett par gånger på natten.
Okej, tack allihopa!
Var bara lite nyfiken för ibland känns det som om jag ammar på tok för ofta ibland så kan det gå så lång tid emellan så ville se om det var så för er andra också. 
Försöker övertyga min skrutta att på natten sover man och på dagen leker man. Just nu så verkar hon tro att natten är mellan 9-17 för det är då hon sover längst pass och äter lite.
Hon verkar gilla att käka varannan timme på natten och var fjärde på dagen.......
Men jag ska väl inte klaga för hon somnar om direkt efter maten på natten och sover snällt tills det är dax för oss (storebror och mig att göra oss klara för dagis).
På Ryhov i Jönköping! Själv då? Jo jag tror också det jämnar ut sig som du säger. Sen om de kissar o bajsar som de ska så får de ju i sig tillräckligt!! :)
ca 40 ggr per dygn i den åldern.
Är inte det typ 2 gånger i timmen då?
Ca:
7
9
12
14
16
18
20
22
för tillfället. Innan åt hon var tredje eller fjärde timme (oftare på kvällen) men nu har hon börjat sova hela nätter ca 8 timmar så jag antar att hon tar igen maten på dagen, eller om det är tillväxtperiod, har dålig koll. Hon får mat när hon vill.
Är inte det typ 2 gånger i timmen då?de varierar stort! vissa dagar äter han typ varannan timme o ibland typ 7ggr per dag.
Var bara lite nyfiken för ibland känns det som om jag ammar på tok för ofta ibland så kan det gå så lång tid emellan så ville se om det var så för er andra också. 
glömde skriva:
När min lille var liten så ammade jag varannan/var tredje timme och under en period även en gång i timmen (det var smällhett ute) så jag är väldigt van vid att amma ofta