• Jennelii

Blöjor Lidl/Willys

Jag har tygblöjor till Linus men på nätterna har jag vanliga "pappersblöjor" men ni som provat både Lidl och Willys, vad är skillnaden? Jag gillar Lidl stenhårt, tycker dom sitter bra o håller det dom ska hålla för och känns rätt torra. Om jag tar ett exempel så tycker jag att euroshoppers blöjor blir kalla, blöta o det bildas som klumpar i hela blöjan...men nu ville jag höra om nån har nåt bra att säga om skillnaden mellan Lidl/Willys

• Svar på tråden Blöjor Lidl/Willys
  • Pippilångstrump

använder också tyg, men ibland när vi ska bort/alla tyg ligger i tvätten eller till natten har vi pappers.

lidl tycker jag är de bästa vi testat, libero ok, pampers röd rumpa och willys de blir fuktiga på utsidanjättesnabbt, de räcker med en kissning, annars är det helt ok, emn vem vill hafuktigt byxor

• Tumme Lisa

Jag tycker Lidl´s blöjor blir stenhårda när dem blir blöta, det blir inte willy´s

• Jennelii

Jag tycker det är så lustigt vilken skillnad det är på olika barn oxå...min kompis barn kissar igenom Lidl's blöjor direkt medans jag tycker dom är suveräna, läcker aldrig...

• Stella79

Prova COOP`S blöjor, jag tycker dom är kanonbra, och dom fick bäst i test på konsumentverket!

• Jennelii

Ja fast nu var det mest för att dom var billiga, kostade 69 kr på Willys o sen ska jag till Sthlm (för vi har inte Lidl här) o jag funderade lite på om jag skulle köpa här eller där *skäms för att jag snålar..*

• Jennelii

Alltså.. *haha* jag ska inte till Sthlm FÖR att köpa blöjor men jag tänkte köpa med mig hem, tills jag såg priset på Willys...

• Whilda

Jag tycker att Willys är prisvärda.
    Annars håller jag mig bara till Pampers/Libero.

• Mia83

Har inte Willy's fått bäst i test nånstans?

• Anna81

hej! jag gillar willys blöjor bättre än lidl, min dotter blev jätte röd av lildl s blöjor, men willys har funkat kanon dom gånger jag har köpt dom, det är ju libero som tillverkar dom oxå.

• Pippilångstrump

Du kan ju alltid köpa ett paket willys och testa om du tycker om dem, om du inte gör det så är det ju bata att köpa i stockholm.
    Till saken hör att vi har fått fyra paket willys av hennes farmor, så de står mig upp till öronen och jag vet inte riktigt hur vi ska få slut på alla.

• mejram

Jag gillar Lidls bättre än Willys. De sitter bättre, känns mjuka och smidiga och håller torrt bra. Men Willys har ju kommit med byxblöjor nu och det är smidigt. De är inte så mycket billigare än Libero, dock, så de köper jag bara när det är extrapris, för Liberos up&go sitter mycket bättre än willys byxblöja på Linnea.

• Jennelii

Sist jag köpte kostade Lidl 69 kr o och det var 50 st, nu köpte jag Willys iaf..och dom kostade 69 kr för 62 st, men det var visst bara tillfälligt, kostar 89 annars.

• Jamirl

Köptye Lidl, bra men luktade så fruktansvärt! Med allt kiss i oxå till råga på allt! Här är det euroshopper för hela slanten, inte lika klumpiga som Lidl, kalasblöjor och billiga!

• Leaaa

Fick med mig två st Lidl blöjor från en kompis. En helt vanlig blöja å en som man bara drar på. Emil blev röd om rumpan av båda Dom som man drog på var också jätte jobbiga å riva isär så här kommer vi nog å fortsätta med pampers....Emil blev röd av libero också

• Emy

Vi använde Lidls blöjor förr men nu när ICA sänkt priset köper vi Libero, dom har alltid varit favoriter hos mig.
    Jag gillar inte heller euroshoppers blöjor. Men dom sämsta jag provat var nog Änglamark (har jag för mig)

• Daysi

Jag använder Willys blöjor och de äe mycket bra, har aldrig provat lidls.

• Jennelii

Tänk vilken tur ändå att det finns så mkt olika blöjor när det är så olika för alla... =)

Svar på tråden Blöjor Lidl/Willys