Inlägg från: Jennelii |Visa alla inlägg
  • Jennelii

Blöjor Lidl/Willys

Jag har tygblöjor till Linus men på nätterna har jag vanliga "pappersblöjor" men ni som provat både Lidl och Willys, vad är skillnaden? Jag gillar Lidl stenhårt, tycker dom sitter bra o håller det dom ska hålla för och känns rätt torra. Om jag tar ett exempel så tycker jag att euroshoppers blöjor blir kalla, blöta o det bildas som klumpar i hela blöjan...men nu ville jag höra om nån har nåt bra att säga om skillnaden mellan Lidl/Willys

• Svar på tråden Blöjor Lidl/Willys
  • Jennelii

Jag tycker det är så lustigt vilken skillnad det är på olika barn oxå...min kompis barn kissar igenom Lidl's blöjor direkt medans jag tycker dom är suveräna, läcker aldrig...

• Jennelii

Ja fast nu var det mest för att dom var billiga, kostade 69 kr på Willys o sen ska jag till Sthlm (för vi har inte Lidl här) o jag funderade lite på om jag skulle köpa här eller där *skäms för att jag snålar..*

• Jennelii

Alltså.. *haha* jag ska inte till Sthlm FÖR att köpa blöjor men jag tänkte köpa med mig hem, tills jag såg priset på Willys...

• Jennelii

Sist jag köpte kostade Lidl 69 kr o och det var 50 st, nu köpte jag Willys iaf..och dom kostade 69 kr för 62 st, men det var visst bara tillfälligt, kostar 89 annars.

• Jennelii

Tänk vilken tur ändå att det finns så mkt olika blöjor när det är så olika för alla... =)

Svar på tråden Blöjor Lidl/Willys