Hur länge är en bobby car kul?
Om man får en bobby car på 1-årsdagen, ungefär hur länge brukar den uppskattas av barnet? Vad är era erfarenheter? (Nu är ju alla olika givetvis, men på ett ungefär)
Om man får en bobby car på 1-årsdagen, ungefär hur länge brukar den uppskattas av barnet? Vad är era erfarenheter? (Nu är ju alla olika givetvis, men på ett ungefär)
Jag har en treåring som fortfarande älskar sin
kanske ska tillägga att vi bara använder våran utomhus, så därför är det alltid lite "speciellt" när vi tar fram den
Min kille leker med den som bästa leksak nu och är 2. Hans kusin är 4 och åker på den dagligen, hans 3-männing är snart 5 år och kör runt på den ibland fortfarande.
När hans andra kusiner som är 8 och 9 år kommer och hälsar på så är det ofta just bobbycaren som är hetast som leksak. Så LÄNGE skulle jag säga!
Väl väl väl investerad pengar skulle jag påstå!
Min son älskade sin bobby car. Han hade glädje av den i flera år.
Hur länge som helst.
Har också en treåring som älskar bobby caren. Den körs varje dag, vi har vår inomhus.
Min son fick en bobbycar förra julen, när han var 10 mån. Det var först i höstas som han började tycka den va kul. Alltså när han var över 1,5 år. Vad jag förstått så tycker barn att en bobbycar är kul länge!
min dotter är 3 år gilla leka med den och min son på 9 år kan med köra me den ibland haha