Inlägg från: Katja77 |Visa alla inlägg
  • Katja77

Tackpresent till kompis, hjälp snabbt!

Hej!

Jag har under sommaren och hösten haft det väldigt jobbigt i mitt liv. Jag har en kompis som verkligen har funits där för mig hela tiden även när jag varit tjatig och jobbig och ältat i evigheter. Nu är det värsta över och jag mår mycket bättre. Nu skulle jag vilja tacka henne ordentligt med en fin present men jag har ingen aning om vad! Om 45 min måste jag åka för att hinna handla innan vi ska träffas och fika. Jag vill att det ska vara en lite lyxig present så hon känner sig uppskattad. Det ena jag har kommit på är presentkort på Body shop men det är lite trist med presentkort. Ni måste hjälpa mig! Vad ska jag köpa till min kompis?

• Svar på tråden Tackpresent till kompis, hjälp snabbt!
  • Katja77

Ja, vi har DUKA men jag har ingen aning om vad jag skulle köpa isåfall... Tips?

• Katja77

hulahula, hon har bara dusch så då blir det mkt svårare tycker jag...

• Katja77

Guld går bort, hon är ingen smycketjej, presentkort på spahinner jag inte fixa. tack ändå!

Fler tips? *börjar känna mig panikslagen*

• Katja77

Vin och choklad är ettbra tips men det har jag redan gett henne en annan gång...

• Katja77

Brukar inte skönhetssalonger vara hemskt dyra? Vill ju inte snåla men jag är inte så rik..

Hon är en ganska vanlig tjej som gillar det mesta. Jag har funderat på en bok men det känns också trist.

Vad hade ni velat ha om ni skulle få en sån present av en kompis?

• Katja77

Både bio och presentkorg är bra förslag men jag hinner ju inte fixa det nu...*depp* Jag har funderat i veckor och inte kommit på något. Nu blir jag arg på mig själv för att jag är ute i sista sekunden ju!

Vad tror ni om någon lyxig duschcreme och tillhörande bodylotion och några fina chokladpraliner? Eller chokladen och en fin skål?

• Katja77

Tack för all hjälp! Nu har jag iaf lite inspiration när jag ska springa runt i affärerna!

• Katja77

Tack för all hjälp!

Jag köpte en presentkorg på Body shop innehållande duschcreme, bodybutter och en sån där nylonboll man skrubbar sig med. Sen köpte jag en stoooor påse fina chokladpraliner också. Hon blev jätteglad!

Svar på tråden Tackpresent till kompis, hjälp snabbt!