• anyXX

Vad tycker DU om Anna Wahlgren?

Är lite nyfiken på vad folk generellt har för inställning. Diskussioner finns det tillräckligt så du måste INTE motivera ditt val, bara rösta tack :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker DU om Anna Wahlgren?
  • lövet2

Generellt dåligt. Även om hon har några goda idéer, så överväger de dåliga ...

• Suneboll

Tycker hon verkar spitt språngande galen som person...vissa ideer hon har kan vara bra men det mesta...ja generellt dåligt alltså

• MalinEddie

Generellt dåligt men det vet du väl redan att jag gör efter alla våra diskussionerGlad

• Blablabla

Är det hon som är upphovsmakaren till den här läskiga godnattvisan... GOOOOOOOOOOOOOOOOOOONAAAAAAAAAAATTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG..... & SSSSSSSSSOOOOOOOOOOOOOOV SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GOTT...Scary....

• MalinEddie

Sen vill jag säga att jag inte menar henne som privatperson. Jag känner henne inte. Jag antar att du syftar på hennes råd och metoder?

• anyXX
    MalinEddie skrev 2010-11-26 18:25:19 följande:
    Sen vill jag säga att jag inte menar henne som privatperson. Jag känner henne inte. Jag antar att du syftar på hennes råd och metoder?
    Nja det är upp till var och en att avgöra, många blandar nog ihop person och sak, men som sagt det är upp till var och en utifrån vad man vill bilda sin uppfattning kring.
  • MalinEddie
    anyXX skrev 2010-11-26 19:28:20 följande:
    Nja det är upp till var och en att avgöra, många blandar nog ihop person och sak, men som sagt det är upp till var och en utifrån vad man vill bilda sin uppfattning kring.
    Då förstår jag. Jag blev lite osäker när du inte skrev metoder eller råd efter. Det är sant  att många blandar ihop sak och person och det är nog lätt hänt när hon ger råd som är baserade på hennes egna åsikter. I vilket fall är hon ju mer än sina metoder och krönikor och den personen vet jag inget om och tycker inget om. Hennes privatliv är totalt ointressant för mig.
  • La Lola

Om jag skulle skriva här på FL vad jag tycker skulle jag bli anmäld.

*mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • Plutteli

Jag tycker inte ett dugg om AW som person, känner henne inte.

Hennes råd och forum däremot har jag övervägande dåliga åsikter och tankar om....

Svar på tråden Vad tycker DU om Anna Wahlgren?