Vad tycker DU om Anna Wahlgren?
Är lite nyfiken på vad folk generellt har för inställning. Diskussioner finns det tillräckligt så du måste INTE motivera ditt val, bara rösta tack :)
Är lite nyfiken på vad folk generellt har för inställning. Diskussioner finns det tillräckligt så du måste INTE motivera ditt val, bara rösta tack :)
Generellt dåligt. Även om hon har några goda idéer, så överväger de dåliga ...
Tycker hon verkar spitt språngande galen som person...vissa ideer hon har kan vara bra men det mesta...ja generellt dåligt alltså
Blä
Generellt dåligt men det vet du väl redan att jag gör efter alla våra diskussioner
Är det hon som är upphovsmakaren till den här läskiga godnattvisan... GOOOOOOOOOOOOOOOOOOONAAAAAAAAAAATTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG..... & SSSSSSSSSOOOOOOOOOOOOOOV SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GOTT...Scary....
Sen vill jag säga att jag inte menar henne som privatperson. Jag känner henne inte. Jag antar att du syftar på hennes råd och metoder?
Om jag skulle skriva här på FL vad jag tycker skulle jag bli anmäld.
Jag tycker inte ett dugg om AW som person, känner henne inte.
Hennes råd och forum däremot har jag övervägande dåliga åsikter och tankar om....