Anonym skrev 2010-11-27 20:13:53 följande:
Misstänkte att det är mjälten som du känner av som det onda i buken, kollade nu och den sitter på vänster sida i bukhålan. Den hänger ihop med lymfsystemet så antagligen är det så att den oxå är förstorad. Det är vanligt vid körtelfeber men då borde du ha riktigt ont i halsen och hög feber... Kolla upp detta snarast är mitt råd!
Jag är inte öm i buken, det har alltså inte gjort ont när läkaren har känt på buken.
Därav att dem sagt att det inte finns något där jag har ont.
Kan även tillägga att jag precis innan sommaren låg inlagd för oklara buksmärtor som sedan visade sig vara magsår (detta är inte alls samma) vid tillfällena som de tog prover så har jag fått veta att mina vita blodkroppar varit förhöjda. Detta var i början av juni och i slutet av juni.
Anonym (Tess) skrev 2010-11-27 20:29:15 följande:
Ts hur gammal är du? Hör gärna va dig hur det går.
17 år!
HannaS86 skrev 2010-11-27 20:02:13 följande:
Man har lyfmkörtlar på båda sidorna av halsen, kan vara en av dem som svullnat upp? Min lymfkörtel på höger sida svullnar alltid upp när jag är sjuk och ju mer svullen den är desto större blir den och då är den även öm om man tar på den. Den på vänster sida har bara svullnat upp den gången jag hade körtelfeber, aldrig annars :)
Min är inte öm alls, jag kan klämma och känna på den hur mycket som helst och det känns inte.