• Kajsan

Shopoholics Adventskalendrar på nätet part ...5?

Så var det dags igen! Årets höjdpunkt ! Vi börjar bli rutinerade på detta.
    Fyll gärna på så lägger jag in en lista i TS.
    Snart startar det!

Jo just det!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-30 20:22
    Vi börjar såhär för att komma igång, jag uppdaterar gärna med fler!

www.babyshop.se/
    www.smavi.se/shop/
    www.mylittlestar.se/
    www.wiell.com/shop/
    www.litenpalandet.se/
    www.mammashop.se/
    www.busochrackartyg.com/
    www.shop.pirumparum.nu/
    www.kullerbyttanbarnklader.jetshop.se/
    www.annacill.se
    www.boink.se
    www.eleraff.se/
    www.guppi.se
    www.kameleontdesign.se
    www.litencorrelin.se
    www.siggeojuno.se
    www.tuffatilda.se
    www.cbkids.se
    www.lingonochblabar.se/
    www.smallkids.se

Veckorebjudanden:

www.barnvanligt.nu/
    www.busfrot.se
    www.funkybaby.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-17 15:48
    Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m56104098.html
  • Svar på tråden Shopoholics Adventskalendrar på nätet part ...5?
  • Favvo

Funkybaby har dom bara faktura som alternativ? Står att de ska ha förskottsbet men jag får inte upp det...

• avocadomacka

Snurrigt på Zillstar :S Har fått 2 mail, först ett där hon frågade vad jag beställt, och nu ett där hon frågar om jag har betalt? Vilket jag har, och nu så blir leveransen försenad. Tråkigt...

• Bellbox
    Senap skrev 2010-12-06 10:51:19 följande:
    Idag vill jag shoppa!
    Nu vill jag ha ett kanonerbjudande av något jag inte visste att vi behövde.
    ha ha
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Kavat
    HemmaHosSofi skrev 2010-12-06 10:30:58 följande:
    Min dotter har stl 98 på sin och är ~91cm. Hon hade säkert kunna ha en 92.a också men jag vågade inte riskera att den skulle växas ur med sn gång. Gott om växmån men den ser inte förstor ut.
    4.bp.blogspot.com/_U7r_hUL37P0/TOKz1wREI3I/AA...
    (ignorera alla ränder )
    Tack! Då har jag lite mer koll.
    Ska se om jag får tag i ärmåttet också nu när de öppnat.
  • xmari
    Favvo skrev 2010-12-06 10:53:28 följande:
    Funkybaby har dom bara faktura som alternativ? Står att de ska ha förskottsbet men jag får inte upp det...
    Beställde precis och betalade med kort. Kunde inte låta bli då de hade en del Rockefella på outleten som var så coola. 1 långärmad, 1 kortärmad, 1 klänning och 1 skjorta blev det och gick på 379 kr. Vågade inte vänta till 50 % så jag slog till nu. 
  • Dragonia

Hej, fick precis mail från Funkybaby om att det är 40 procents rabatt med koden jul, men sen står det också:

Så passa på att handla de sista julklapparna finns mycket fint i shoppen och dessutom får du tillbaka 40 kr för varje 100 kronor. Kan det bli bättre?

Betyder det att de drar av ytterligare, utöver rabatten i efterhand eller har jag fattat fel? 40 kr dras inte av extra per hundralapp med koden.

Eller är det jag som fattar helt fel?

• xmari

Tror bara dom menade just att det är 40 %... De drog iallafall inte av något mer men det är ju ganska bra rabatt iallafall... Speciellt på outleten. Däremot stod det på deras förstasida att beställer du för över 600 kr efter avdragen rabatt så får du en väska på köpet. Jag hann inte se det innan jag la beställningen annars hade det nog min beställning gått på lite mer...

• xmari

Om någon har missat så har dessa 50 % på alla barnkläder. Säkert ganska utplockat nu dock. Själv la jag en monsterbeställning. Äääälskar me too. Dom var riktigt schyssta då jag la 3 !! beställningar varav två på faktura då kortbetalningen krånglade och en med kort. Fick mail idag om att de satt tillbaka pengarna på mitt kort för en frakt och jag får endast en fakturaavgift + att paketet skulle skickas idag! La beställningen i lördags... Riktigt bra service tycker jag..

www.mandeldesign.se/barn/nyheter.asp

• xmari
    xmari skrev 2010-12-06 11:24:52 följande:
    Tror bara dom menade just att det är 40 %... De drog iallafall inte av något mer men det är ju ganska bra rabatt iallafall... Speciellt på outleten. Däremot stod det på deras förstasida att beställer du för över 600 kr efter avdragen rabatt så får du en väska på köpet. Jag hann inte se det innan jag la beställningen annars hade det nog min beställning gått på lite mer...
    Terrar tråden lite... Funkybaby är sjukt snabba att "ta hand om" ordrarna. Fick mail nu om att ordern är behandlad.. La ordern för 10 minuter sen.
  • Maria222
    Dragonia skrev 2010-12-06 11:16:47 följande:
    Hej, fick precis mail från Funkybaby om att det är 40 procents rabatt med koden jul, men sen står det också:

Så passa på att handla de sista julklapparna finns mycket fint i shoppen och dessutom får du tillbaka 40 kr för varje 100 kronor. Kan det bli bättre?

Betyder det att de drar av ytterligare, utöver rabatten i efterhand eller har jag fattat fel? 40 kr dras inte av extra per hundralapp med koden.

Eller är det jag som fattar helt fel?
    Hon menar nog att hon höjer till 40% redan nu istället för att vänta till söndag.
    Annars skulle det ju nästan bli gratis :)

Funkybaby har verkligen bra erbjudanden!! Synd bara att jag har svårt att hitta något där...
    pojke 0706 och pojke 1008.
Svar på tråden Shopoholics Adventskalendrar på nätet part ...5?