HJÄLP med 40-års Fest, Jag får panik!!!
Vet hur jag ska göra med allting, eller någonting, får snart panik..
Min älskade sambo fyller 40 den 1 Januari vilket ska firas Lördagen den 8 Januari men jag har INGEN ANING om vad jag ska hitta på.
Han förtjänar verkligen något lyckat efter ett riktigt jobbigt år och jag vill verkligen vara den som har ordnat detta för honom.
Det ska bli en överraskning för honom men jag har inte ens funderingar. Det får inte kosta allt för mycket pengar och det är för trångt att vara här hemma. Det måste finnas möjlighet till övernattning i närheten då många vänner kommer från andra städer
Hur gör man med mat osv, måste ju finnas tillgång till de.
Jag har funderat på om man skulle ses allesammans på någon restaurang/club där det finns både mat och efterfest på samma ställe men av någon anledning känns det snålt om varje person får betala för sig själva när de är hitbjudna på surpriseparty, jag har dock inte pengar till att betala för alla, skulle ju gå på en förmögenhet.
Hur skulle ni göra för att få till en så bra överraskning som möjligt utan att det kostar för mycket men så att ändå mat, party och närhet till någon slags övernattning för de utomstående?