• Rickard A

Undvika plötslig spädbarnsdöd

Hej,

Observera att detta inte är samma undersökning jag har haft här på forumet tidigare!

Jag och några klasskamrater läser en produktutvecklingskurs på KTH. Just nu håller vi på att ta fram en baby-monitor som mäter andning och temperatur (bland annat) för att kunna varna föräldrarna om något står galet till. Samtidigt som vi arbetar med själva produkten så gör vi också en marknadsundersökning och därför skulle jag behöva hjälp med att svara på 2-3 frågor.

Frågorna tar några sekunder att svara på och jag ser helst att personer som har eller har haft spädbarn svarar.

Länk till frågor:
    spreadsheets.google.com/viewform

Tack på förhand!

• Svar på tråden Undvika plötslig spädbarnsdöd
  • Rickard A

Jag har upptäckt att jag får fler går in på min tråd när svar läggs in i tråden och den hamnar bland "Senaste inläggen". Därför kommer jag själv att kommentera lite då och då. Hoppas ingen tar illa upp!

• Alexi

Lite konstig frågeställning egentligen. Vi, och väl många andra, använder andningslarm men de mäter inte temperatur, bara andningen. Jag svarade ja på frågan dock.

• Rickard A

Jag har upptäckt att jag får fler går in på min tråd när svar läggs in i tråden och den hamnar bland "Senaste inläggen". Därför kommer jag själv att kommentera lite då och då. Hoppas ingen tar illa upp!

• Rickard A

Tack för din synpunkt! Ska gå in och förtydliga frågan. Dock är temperatur en viktig sak att mäta om man vill undvika plötslig spädbarnsdöd.

Svar på tråden Undvika plötslig spädbarnsdöd