• Emme Emme

Vad använder era barn för blöja?

Jag ramlade in en annan tråd som handlar om blöjmärken och blev lite förvånad att det var så många som verkar använda så kallade lågprisblöjor. Själv så har jag använt Libero till våra barn så här långt men blev väldigt nyfiken på de sorter som kostar lite mindre då de beskrivs vara precis lika bra som de "dyra".

Jag skall testa ett billigare märke nästa gång då det är helt onödigt att köpa blöjor som är så mycket dyrare om dom som är billigare är precis lika bra, men vilket märke är bäst?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad använder era barn för blöja?
  • flickan85

Jag har alltid använt libero till min 20 veckors bebis. Tills för ett par veckor sedan. Då hade willys ett erbjudande att 2 st paket blöjor till priset av ett. Jag slog till. Och ska jag vara ärlig så tycker inte jag att det är nån skillnad alls. Samma sak samlas i dem båda. Om man kollar på testfakta så har willys böjor fått bättre poäng en libero.

• vinkelslip

Pampers. Har prövat flera andra men tycker dessa är bäst på båda pojkarna.

• Atamon

Annan: Använder enbart Lidls (Toujours) blöjor, då de fungerar bäst för oss och dottern såklart. De är prisvärda och luktar inte som många andra (tex Liberos, Icas). Under dotterns två första månader använde vi Pampers då vi tyckte de var bäst. Vi har gått igenom alla märken, och skulle vi inte köpa Lidls så skulle vi välja Bambo (brukar finnas på City Gross och Willys)

• Emme Emme

Jag vet inte varför jag inte tänkt på att köpa de lite billigare märkena innan men det har nog varit på ren vana som jag gått och köpt Liberos blöjor.

• Kyanita

Vi använder libero. Har testat de lite billigare (fast så mycket billigare är de inte här) men fick byta betydligt oftare samt att de läckte som såll på natten. Här kostar ett stort paket libero 89:- och så får man ju rabattkuponger så det är billigast i längden för oss.

• Malleh

Vi kör på libero till vår dotter då ICAs kostar mer än deras. Och jag är bekväm med libero åt min dotter

• Fru Sveden

Vi använder också Libero till båda barnen. Det har bara blivit så eftersom ett paket kostar 89:- här och vi får rabattkuponger med jämna mellanrum blir ju dom billigare i alla fall

• Mrs girl

vi använde willys blöjor, tycker dom är bättre än både pampers och libero.

Nu e våran sötnos här 8/7-09
  • Göteborgsbruden

Dottern på 2 år Libero och sonen på 9 mån Pampers.

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
  • RåsaPrinSessa

just nu har vi willys till våra..men jag tycker nog icas är lite bättre, iallafall håller dom bättre på nätterna! Men Willys funkar väldigt bra dom med!
    Här även haft liberos men ser absolut ingen skillnad mellan dom och ica's så då blir det ica¨s som kostar runt 80 kr för ett stort paket strl 4!

Svar på tråden Vad använder era barn för blöja?