• connectme

Strap on

Nyfiken på hur vanligt det är ?

Killar: skulle ni vilja bli tagna av tjejen med en strap on ?

Tjejer: skulle ni vilja ta en kille med strap on ?

Och hur skulle ni reagera om eran partner föreslog detta ?

• Svar på tråden Strap on
  • Anonym (Oo)

Jag är tjej, och skulle nog hellre göra det med en tjej. ALDRIG med en kille.. Vidrigt tycker jag...

• Anonym (mmm...)

ja e kvinna å har gjort det på en man... vi båda gick ordentligt igång på det ;)
    riktigt upphetsande, det gav nog bästa sexet hittills ;)

• Anonym (Kille)

Jag är en kille och har till och med köpt en strap-on till min fru. Vi har inte provat den än på mig och jag vet nu att hon inte riktigt gillar det.
    Jag gillar tanken på att bli påsatt av sen tjej och att få känna henne trycka sig mot och in i mig... Hoppas att jag snart får uppleva det. Längtar...!

• Anonym (Rose)

jag skulle lätt göra det på en tjej, men även på en kille om vi inte känner varandra så bra innan. skulle bli lite chockad om min nuvarande skulle föreslå det o skulle nog inte gå med på det.. XD

• Anonym (Det händer ...)

Min fru brukar få göra det med mig ibland.
    Tänker som så att det är väl en självklarhet att om mannen vill ta sin kvinna i stjärten bör han också vara beredd på att samma sak görs med honom. Någon jävla rättvisa ska det väl vara?
    Och precis som för kvinnan kan/borde det - om det görs på rätt sätt, med rätt teknik och vid rätt tillfälle - vara njutbart för båda. Tog ett bra tag innan jag fattade att hon ville göra det (kommunikation!) men när det väl kommit fram var det bara att köra på.

• Robespierre

Jag är man och vill definitivt bli påsatt av en kvinna med strapon. Tanken och önskan har funnits hos mig i typ 15 år (är 38) Min ultimata fantasi ! Hur skulle jag reagera om en kvinna föreslog detta ? Jag skulle ställa mig på alla fyra och viska -Knulla mig, försiktigt till att börja med... Sedan så hårt du kan ! Är du (Ts) kvinna eller man ? Vad har du själv för erfarenheter av strap on ?

Jag har aldrig fel, möjligtvis är jag felinformerad.
  • MikNis
    Robespierre skrev 2012-01-26 01:00:14 följande:
    Jag är man och vill definitivt bli påsatt av en kvinna med strapon. Tanken och önskan har funnits hos mig i typ 15 år (är 38) Min ultimata fantasi ! Hur skulle jag reagera om en kvinna föreslog detta ? Jag skulle ställa mig på alla fyra och viska -Knulla mig, försiktigt till att börja med... Sedan så hårt du kan ! Är du (Ts) kvinna eller man ? Vad har du själv för erfarenheter av strap on ?
    Du får pysa över till darkside.se   och hitta nån domina som kan hjälpa dig    
  • Anonym
    MikNis skrev 2012-01-26 01:04:16 följande:
    Du får pysa över till darkside.se   och hitta nån domina som kan hjälpa dig    
    Att bli påsatt med strapon behöver inte innebära dominans.
  • Anonym (?)

Vad är strapon?
    Fantasin räcker inte till.........................

• Agridulce

Jag har gjort det några gånger. Fysiskt ger det mig inte så jättemycket men det är ju otroligt upphetsande när man ser mannen njuta.
    Om min partner skulle föreslå det skulle jag absolut säga ja. Vet ju själv hur skönt jag tycker det är att bli tagen i baken.

Svar på tråden Strap on