• connectme

Strap on

Nyfiken på hur vanligt det är ?

Killar: skulle ni vilja bli tagna av tjejen med en strap on ?

Tjejer: skulle ni vilja ta en kille med strap on ?

Och hur skulle ni reagera om eran partner föreslog detta ?

• Svar på tråden Strap on
  • Anonym (Man)

Blir gärna tagen med strapon. Om kvinnan vet vad hon gör dvs

• Hoppetfinns
    Anonym (Rose) skrev 2012-01-25 22:28:56 följande:
    jag skulle lätt göra det på en tjej, men även på en kille om vi inte känner varandra så bra innan. skulle bli lite chockad om min nuvarande skulle föreslå det o skulle nog inte gå med på det.. XD
    Skrattande Hehehehe....Du å jag känner ju inte varandra så bra!!!! 
  • Anonym (öhm)

Varför skulle jag som tjej vilja bli påsatt av min kille med en strap on? The real deal is da shit!

Och nej jag skulle inte vilja knulla honom med strap on heller det skulle för mig förstöra hans manlighet och det är en av mina största turn ons 

• Trust me
    Anonym (öhm) skrev 2012-01-27 09:15:48 följande:
    Varför skulle jag som tjej vilja bli påsatt av min kille med en strap on? The real deal is da shit!

Och nej jag skulle inte vilja knulla honom med strap on heller det skulle för mig förstöra hans manlighet och det är en av mina största turn ons 

Hur kan hans njutning förstöra hans manlighet? Låter mer som att en fördom du har skulle kunna ligga i vägen för dig och din syn på vad en man är. Han är nämligen inte enbart ett objekt för din åtrå.

En slags kvinnlig variant på "hora/madonna"? 
    Let me corrupt you
  • Anonym (havet)
    connectme skrev 2010-12-01 17:11:47 följande:

Nyfiken på hur vanligt det är ?

Tjejer: skulle ni vilja ta en kille med strap on ?

Och hur skulle ni reagera om eran partner föreslog detta ?

Ja det vill jag, men han vill det inte. Men han blir sjukt upphetsad när jag är i trakterna så han skulle tycka att det är skönt, men det "krockar" mentalt för honom. Det är bara bögar som håller på så liksom. Drömmer 
  • Anonym (?)

Men vad är Strapon?
    Löskuk med snöre, eller vaddå?

• Anonym (öhm)
    Trust me skrev 2012-01-27 10:37:29 följande:
    Hur kan hans njutning förstöra hans manlighet? Låter mer som att en fördom du har skulle kunna ligga i vägen för dig och din syn på vad en man är. Han är nämligen inte enbart ett objekt för din åtrå.

Nej jag vill inte ha honom i vad jag ser som en undergiven position. Han är min man och han ska dominera mig inte tvärt om för då försvinner hans manlighet. 
  • Agridulce
    Anonym (?) skrev 2012-01-27 10:46:39 följande:
    Men vad är Strapon?
    Löskuk med snöre, eller vaddå?
    Typ

Eller så testar du den finfina lilla mojippen som heter google och söker där.
  • Millicent
    Trust me skrev 2012-01-27 10:37:29 följande:

Det här går ju bra ju. Du skriver och jag håller med.
  • Trust me
    Anonym (öhm) skrev 2012-01-27 10:49:01 följande:
    Nej jag vill inte ha honom i vad jag ser som en undergiven position. Han är min man och han ska dominera mig inte tvärt om för då försvinner hans manlighet. 

Men de är roller som vi skapar i våra huvuden. Du har säkert många gånger i ditt liv justerat din syn på vad som är Manligt. Du skulle kunna göra det i den här frågan också.

Vad gör du om han bestämmer att du ska göra det? Att vägra är väl fel grej. Är det han eller du som är dominant? Du kan ju knappast säga att det är utanför gränserna då det varken är fysiskt eller psykiskt obehagligt/ansträngande.
    Millicent skrev 2012-01-27 13:04:12 följande:

Det här går ju bra ju. Du skriver och jag håller med.

Vi får se hur länge det håller i sig.

Let me corrupt you
  • Anonym (öhm)
    Trust me skrev 2012-01-27 13:18:19 följande:
    Men de är roller som vi skapar i våra huvuden. Du har säkert många gånger i ditt liv justerat din syn på vad som är Manligt. Du skulle kunna göra det i den här frågan också.

Vad gör du om han bestämmer att du ska göra det? Att vägra är väl fel grej. Är det han eller du som är dominant? Du kan ju knappast säga att det är utanför gränserna då det varken är fysiskt eller psykiskt obehagligt/ansträngande.
    Fast han skulle aldrig be mig om något sådant och det vet jag. Nä jag vet inte men för min ska en man inte ha saker i röven och så enkelt är det. 
  • pilsnertissarn

Kanske det sker ikväll igen, vi har vanlig strap och en dubbel som gumman för in i sig först och sedan kommer hon in i mig. Ootrooligt skönt och lite syndigt också.

• lykantrophona

Jag skulle kunna tänka mig att knulla båda killar och tjejer med strap-on ifall det föreslogs. Jag menar, det ger väl en inte så mycket fysiskt för den som juckar, men det kan nog vara spännande att pröva. En tjej skulle kunna få ta mig med strap-on också, även om jag nog skulle föredra fingrar. Det är svårt att ersätta värmen från en människokropp med plast.

• Finnen

Jag är kille och skulle gärna prova om frugan skulle tända på det.

• astyv

Har länge letat efter en tjej som vill testa på mig men hittar inte jag har alltid fantiserat om det .

• 20110723

Strap on kan vara otroligt sköna saker lite extra krydda i kärlekslivet kan man säga.

Många tror att det bara är lesbiska eller gay par som använder strap on,  men faktum är  att en mycket
    stor del är vanliga par som vill göra det extra skönt för varandra .  

• Ozzy30

Jag skulle gärna vilja testa... :) Nån tjej som ställer upp?

• Vidja

Inte alls ovanligt. Det är min primära kink att sätta på min man med strap-on.

• Matte72

Jag tycker det vore häftigt att testa i alla fall

Svar på tråden Strap on