• ääni

Vinterkängor?

Hej!

Skulle vilja ha tips på snygga, varma och bekväma vinterkängor! Det är ju så kallt nu och vi har flera månader kyla framför oss och jag vill kunna få en härlig vinter, inte frysa eller känna mig alltför klumpig. Ser ibland snygga på andra men hittar aldrig några själv... Vuxen dam. 

Tack! 

• Svar på tråden Vinterkängor?
  • Fenomen a

kolla på rieken vattentäta och varma men ser ut som vanliga skor kostar runt tusenlappen finns på många vanliga kedjor

• ääni

Jag var ute lite igår men jag är lite lost. Var inne i en friluftsbutik och en vanlig skoaffär. Jag vill verkligen försäkra mig om att de är varma men de ska inte vara alltför klumpiga som många friluftskängor är. Ska titta lite mer imorgon har jag tänkt.

Jag gillar Columbia väldigt mycket men de verkar inte finnas i så många affärer i min stad... ska dock kolla en imorgon som ska ha dem. Sen har jag storlek 42 vilket ofta är ett problem (det finns men urvalet är vanligtvis väldigt litet). Får hoppas de har 42. 

http://columbiasportswear.se/shoes-boots-womens-snow-ski/footwear-women-coldweather,default,sc.html

Vad tycker ni om dem?

Tack för era tankar och tips hittills! Kom gärna med fler!  

• ääni
    snillis skrev 2010-12-01 22:19:20 följande:
    www.brandos.se/graninge/833509-01-3509-18gr-b...

Jag har Graningekängor (inte exakt som modellen ovan men nästan).
    Sköna, varma och torra. 
    Tack, det var ett bra tips. Gillar den stilen och de ser bekväma och varma ut.

Detta är verkligen ett nytt område för mig. Har inte haft kängor sedan högstadiet...
  • Suck och suck

Du kan inte hitta några på Ecco? Jag såg massa nätta kängor när jag var där sist,
    men Ecco har bara helnummer så det kan bli knöligt för mig att få det att fungera,
    dessutom är jag mer ute efter ett par "känglika" skor,
    på Ecco så hade de mer "snygga" kängor (Ja de var jättefina, men de passar inte min stil.).

• Suck och suck

Jag tycker förresten skorna är billiga på Ecco. Kring tusenlappen. Köpte betydligt dyrare själv.

Svar på tråden Vinterkängor?