Inlägg från: xXMaLoXx |Visa alla inlägg
  • xXMaLoXx

Byta bajsblöja vid bordet i en restaurang ?!

Nej, det känns inte helt ok att byta bajs mitt bland folk på en restaurang eller fik. How ever, för att vara petig så böt hon väl i vagnen och inte på bordet?

Även om det är snusk båda delar, så är det ju faktiskt en aningens värre att byta på ett bord där andra skall sätta sig ner för att äta senare.

www.hecate.se Theo 100111 <3
  • xXMaLoXx
    capriic0rn skrev 2010-12-02 23:07:55 följande:
    Liten restaurang, vagnen stog mitt emellan vårat bord och hennes - hon hade lika gärna kunnat byta blöjan på vårat bord kändes det som.
    Well, som jag sa...hög snuskfaktor i båda fallen. Däremot så slipper ju nästkommande matgäster riskera bajsrester på bordet där de ska äta, det var så jag tänkte ;)
  • xXMaLoXx
    Insatt skrev 2010-12-04 23:59:30 följande:
    Jag tänkte på denna tråden idag när jag och min kille käkade på MAX i värsta ruschen. Det var inte som att någon hunnit vara där och torka av bordet innan vi satte oss. Då tänkte jag att "tänk om det varit någon som suttit här i detta halvt avskilda hörn och bytt bajsblöja på detta bord". Det var ju kö till toa och allt Kräks Fy fan, man kanske ska dra på sig bacillskräck så man alltid har med sig decinficerande våtservetter.
    Gällande bacillskräck, så är det nog inte eventuella barnbajsblöjor du ska vara "rädd" för ;). Enligt tester så är ju folk uppenbarligen rätt risiga på att tvätta händerna efter sig, så bajs och piss har du nog lite överallt där du sätter händerna idag ;)
Svar på tråden Byta bajsblöja vid bordet i en restaurang ?!