Inlägg från: Köpenhamn |Visa alla inlägg
  • Köpenhamn

Byta bajsblöja vid bordet i en restaurang ?!

Nej, absolut inte OK. Såg något liknande på Gröna Lund i somras. Blöja bytes på toalett eller så går man rejält undan. På restaurant borde man bli utslängd för ett sånt beteende.

• Köpenhamn

Klart man har ett underlägg. De flesta skötväskor har ett i plast som man lägger en handduk över. Sen kan man lägga bebisen på det och ha våtservetter med sig också. Räcker med handduk om man inte har skötväska. De flesta rest har skötbord på toa.

• Köpenhamn

En gång!? OK. Här har det varit många ungar och mycket flygande och farande. Aldrig bytits blöja mitt i en restaurant dock. Borde vara olagligt.

• Köpenhamn
    lokisse skrev 2010-12-05 19:54:20 följande:
    eller man köper en bit vaxduk och syr ett eller plockar med sig en bit plastad frotte
    Just det. Plastad frotté. Känns längsedan. Mini är fyra.
  • Köpenhamn
    lokisse skrev 2010-12-05 21:31:20 följande:
    plastad frotte´ kan man aldrig ha för mycke av! 
    jag brukar ha en bit att sitta pa om parkbänken är fuktig pa lekplatsen, byta blöja pa som underlag pa bilstolen ja till tusen saker... det är lite som med silverteap man kan ha det till allt
    Silvertejp hänger med hela livet. Plastfrotté var länge sedan jag såg röken av. Den tog sin plast och sin frotté och flyttade hemifrånGlad Ligger säkert en liten rackare längst inne i ngn garderob.
  • Köpenhamn
    lokisse skrev 2010-12-05 21:40:36 följande:
    ha ha du menar att jag kommer att ta mig ur det "plastade frotte´ är ju sa praktiskt" helvetet innom en relativt snar framtid?  
    Det vet jag inte. Du kanske är fast i plastfrotté-träsket för all framtid. Jag tyckte det var aningens sunkigt på ngt sätt. Men praktiskt visst.
  • Köpenhamn
    lokisse skrev 2010-12-05 21:44:32 följande:
    jag skulle nog aldrig ha det i sängen.
    Nej, ingen höjdare. Inte i vagnen heller. Tyckte jag. Fast bättre än inget. Bäst att byta regelbundet.
Svar på tråden Byta bajsblöja vid bordet i en restaurang ?!