• u77

Victoria Milan

Hörde på radion häromdagen om en ny dating site, för oss som är gifta, lr i ett redan fast förhållande.
    www.victoriamilan.se

Fattade ingenting först, verkade knepigt, ÄR knepigt, tycker jag fortfarande, de uppmuntrar folk att vara otrogna, att ha en affär vid sidan av som de skriver på sin sida.

Sjukt tycker jag...vad anser ni?

Om man är i ett förhållande som är känslolöst å sexfritt så borde man väl ändå ta sig ur det innan man börjar på ny kula med nån annan???

Åsikter???

• Svar på tråden Victoria Milan
  • IsadorasMamma

Det beror ju på vad man kommit överens om tycker jag.

För övrigt gillar jag sidan.

• mammipammi

Hahaha vilken sjuk sida
    Inget för mig iallafall,men det beror väl på vilken moral man har.
    En del vill tjäna pengar på vadsomhelst :-/

• u77
    mammipammi skrev 2010-12-02 11:24:25 följande:
    Hahaha vilken sjuk sida
    Inget för mig iallafall,men det beror väl på vilken moral man har.
    En del vill tjäna pengar på vadsomhelst :-/
    ja hehe....allt går att tjäna penagar på tydligen.
  • Kenny03

Det är ju fritt att gå med, ska nog Joina där.  har småbarn o en sambo som inte vill ha sex, vad gör man ?

är 40 ser ut som 25 gillar dans o röj och middagar myskvällar med levande ljus, sex on the beach söderöver osv.............. 

Om jag nu ska ha en älskarinna så vill jag inte att mina o min sambos vänner o släkt vet om detta.. detta rör ju bara min sambo o mig och hon får veta detta innan...

• Afrodisiac

Finns de som lever i öppna förhållanden. Det är väldigt bra att det finns en mötesplats även för dem

• Rubia
    Afrodisiac skrev 2010-12-06 01:38:47 följande:
    Finns de som lever i öppna förhållanden. Det är väldigt bra att det finns en mötesplats även för dem
    Fast lever man i ett öppet förhållande så finns det ju massor med sajter redan...eller hur? Det här måste väl vara för dem som både vill ha kakan och äta den. Och nu kan de träffa andra som gör på samma sätt.
  • Afrodisiac
    Rubia skrev 2010-12-06 01:58:56 följande:
    Fast lever man i ett öppet förhållande så finns det ju massor med sajter redan...eller hur? Det här måste väl vara för dem som både vill ha kakan och äta den. Och nu kan de träffa andra som gör på samma sätt.
    Jag tror inte att det spelar vidare roll om det redan finns mötesplatser för folk med öppna förhållanden. Sådana sajter multiplicerar sig hela tiden, precis som mötesplatser för folk med andra sexuella läggningar. Därför trodde jag att denna sajt var ytterligare en i mängden, utan att ha läst i den

Men nu måste jag nog hålla med dig om att den faktiskt verkar vända sig till de som inte lever i ett öppet förhållande och som önskar ha någon vid sidan om.

Nåväl, inte för att jag förespråkar att man går bakom ryggen på sin partner, men antar att även otrogna är människor Drömmer 
  • Rubia
    Afrodisiac skrev 2010-12-06 02:15:33 följande:
    Jag tror inte att det spelar vidare roll om det redan finns mötesplatser för folk med öppna förhållanden. Sådana sajter multiplicerar sig hela tiden, precis som mötesplatser för folk med andra sexuella läggningar. Därför trodde jag att denna sajt var ytterligare en i mängden, utan att ha läst i den

Men nu måste jag nog hålla med dig om att den faktiskt verkar vända sig till de som inte lever i ett öppet förhållande och som önskar ha någon vid sidan om.

Nåväl, inte för att jag förespråkar att man går bakom ryggen på sin partner, men antar att även otrogna är människor Drömmer 
    fast kanske kortare tid om det fanns någon rättvisa
  • Fluffskalle

Är nog som de vanliga sidorna som knullkontakt osv men med en design som ska tilltala kvinnor. Annars är det väl antagligen ungefär samma sak. Är inte medlem där så vet inte. Någon som är medlem på VM?

• MatsAtari
    Fluffskalle skrev 2010-12-06 02:28:07 följande:
    Är nog som de vanliga sidorna som knullkontakt osv men med en design som ska tilltala kvinnor. Annars är det väl antagligen ungefär samma sak. Är inte medlem där så vet inte. Någon som är medlem på VM?
    Registrerade mig nyss för att se vad det var för någonting efter det uppmärksammade reklamjippot.
    Sidan är dock svindyr (Runt 1600kr/år med väldigt få aktiva medlemmar.) att använda om man vill kunna kontakta folk så jag tvivlar ju på att den någonsin kommer att bli populär.
  • zreddan

De marknadsför sig både på tv och radio - vilken smart affärsidé

• johan svensson

Synden straffar sig själv, som man brukar säga. Alla medlemmars bilder på sidan (privata) finns att laddat hem på flashback...

• Drutten70

självklart gör man slut innan man på börjar något med någon annan....
    skulle inte vilja vara den som blir knullad utan att veta om det ; )

Självklart!!!
Svar på tråden Victoria Milan