Så underbar men inte rätt för mej?
Träffade världens snällaste kille i sommras. Blev förälskad och livet var toppen. Jag letade ny lägenhet
så vi bestämde oss för att ta en ihop när vi ändå bodde hos varandra hela tiden.
Sen vet jag inte vad som hände? Han är världens bästa, snällaste som alltid ställer upp, hjälper till och vårt liv ihop är enkelt och utan konflikter. Allt borde vara toppen och ändå känns de som om de inte är rätt. Blir depprimerad och analyserar, förmodligen är de mina kännslor som svalnat.. jag vill bara att allt ska bli bra. Men de blir ju bara värre och värre.. ja vet inte va jag ska säga till honom. Jag vill inte ha sex med honom längre men ställer ibland upp för "husfridens skull". Kanske har vi blivit mer som bara vänner... jag vet inte vad jag ska göra. Hur länge ska man känna så här innan man måste göra nått de? Han älskar mej över allt annat och väljer jag att lämna honom så kommer jag krossa hans hjärta.. Går och hoppas på att gnistan ska tändas igen men jag blir bara mer och mer modlös.. Finns de hopp? Nån som har liknande erfarenheter?