Inlägg från: Användarnamn |Visa alla inlägg
  • Användarnamn

    Vad köper ni i julklapp till 11 åring och 9-åring?

    Ge det de önskar, bättre med en present i handen än 10 i skogen.

  • Användarnamn
    La Lola skrev 2010-12-06 07:23:24 följande:
    Alma är 10 o ska bla få;
    Mina kompisar-bok (sån där som ens vänner fyller i) Locktång Prydnadskudde Örhängen Film (Toy Story)
    O så blir det nog nån Barbiedocka och nån Littlest Pet Shop-djur o säkert något mera.
    Får de den äkta kärleken också?
  • Användarnamn
    La Lola skrev 2010-12-06 07:51:44 följande:
    Det där vet jag inte ens om det är värt att svara på....
    Bara att du reagerade visar att det inte fanns rent samvete!
  • Användarnamn
    La Lola skrev 2010-12-06 08:12:45 följande:
    Ja vill du tro det så varsågod.....
    Ja det tror jag, har sett så många som vill köpa kärlek för en dag, SKRÄMAND!
  • Användarnamn
    stine73 skrev 2010-12-14 23:01:13 följande:
    Visst finns det människor som köper grejer för att döva samvetet men knappast är det dessa tips som man skrivit här på forumet som man kan förknippa med några sådana tilltag. Skrämmande är väl att det finns folk som ger andra människor sådana kommentarer när man delar med sig av julklappstips.  Tycker själv att det är svårt då barnen är i denna ålder och inte själva tycker att dom önskar sig så mycket. Men bra är väl att ge det som dom är behov av, någon mysig tröja, stumpor osv. Sedan vet jag att min dotter blir glad för det lilla så som tvålar som är fina eller duschgele som luktar gott. Panduropyssel iform av gör egnatvålar, ljus, smycken fina papper klistermärken osv
    Jag vill tro att att man verkligen älska att ge, är bara problematisk numrts när barnen vill ha dyrs cskrt  och man får mindre ekonomi, hos merparten verkar det så?.
Svar på tråden Vad köper ni i julklapp till 11 åring och 9-åring?