gåstol från baby seat..
Jag har nyss köpt en gåstol från baby seat bagagnad på blocket. Nu skulle jag vilja tvätta sittdelen..
Men jag har ingen aning hur man får loss den?? Går det att lossa överhuvudtaget???
Jag har nyss köpt en gåstol från baby seat bagagnad på blocket. Nu skulle jag vilja tvätta sittdelen..
Men jag har ingen aning hur man får loss den?? Går det att lossa överhuvudtaget???
Vi kan ta loss sittdelen på vår Baby Seat gåstol. Den sitter fast med "plastploppar" och om jag vänder gåstolen upp-och-ner så syns det tydligt hur jag ska få loss sittdelen. Däremot så kan sittdelen inte tvättas i tvättmaskin, fick jag höra av personalen på Babyproffsen, när jag frågade, utan den ska skumtvättas.
Min verkar se lite annorlunda ut.. Den sitter fast med spännen ser det ut som. Men jag får inte loss spännena.
Det är definitivt en annan konstruktion jämfört med vår gåstol.
precis en sån har vi och jag har lyckats ta loss insatsen. Minns inte exakt hur man bar sig åt dock...men det kanske är så att man ska klämma ihop de där vita plastsakerna så man kan dra dem igenom de där skårorna? Jo så måste det väl vara... De där tamparna som du håller i på bilden måste väl vara till för att dra i när insatsen ska i igen?
Vi fick våran av en kompis och den var väldigt uppskattad av sonen!