Fibromyalgi
Prata med förlossn innan om mjukare säng under fl. Själva förlissningssängarna är oftadt stenhårda britsar i förhållande till vanluga sjuksängarna. Man kan få dubbel/bättre madrass o slippa britsen tills det verklugen är dax för utdrivningen.
Hade själv ryggpriblem o svåra foglossningar o har ni liknande problem kan ni få samma priblem som mig. Jag tvingades lugga ett dygn på den hårda britsen trots att mjuka sängen stod bredvid. Ett tjänstefel fick jag höra efter fl som slutade i kejsarsnitt då barnet inte sjönk. Jag hade sådana ryggpriblem att barnet inte sjönk ner då jag inte kunde sitta upprätt på den hårda britsen. Tillslut kunde jag inte heller stå. Hade jag fått haft mjuka sängen hade detta kanske inte hänt, vem vet.
Dock blev jag även igångsatt så det kan lika gärna vara orsaken till att inget hände på 27 h mer än olidliga smärtor o ohyggluga värkar från 1a minut.
Vud nästa fl ska jag kräva mjuk säng i vägra igångsättning, får jag inte det så måste jag snittas, min fl var omänsklig.