Köper ni julklappar till bonusbarn?
Köper ni julklappar till bonusbarnen eller står erat namn med på paketen från föräldern?
Köper ni julklappar till bonusbarnen eller står erat namn med på paketen från föräldern?
Det är olika. En del är från deras pappa, en del från mig en del tillsammans. Om ekonomin är gemensam är det sak samma hos oss. Likadant åt andra hållet med mina ungar.
vi köper gemensamma paket till alla barnen.... eller jag som gillar att shoppa handlar till alla :) handlar även paket från bonusarna till deras mamma. o bonusarnas mamma handlar till deras pappa...
Vi har gemensam ekonomi så alla julklappar är från oss båda. Så min son får alltså från min man med. Han får även från min svärföräldrar och svågrar.
Det är jag som sköter julklappsinhandlandet i familjen så jag handlar till alla, våra två gemensamma (1 & 4 år) och till den tolvåriga bonusen. Till sin mamma handlar hon själv, och till oss och sina bröder med.
Vi har gemensam ekonomi, så det spelar liksom ingen roll vem som betalar.
Förr så köpte jag julklappar å presenter men bådas namn stod på, maken köpte också och då stod mitt namn på.
MEN nu lägger jag inte ut ett öre mer då det jag köper ratas av både hans dotter å framför allt av hennes patetiska mamma som hon träffar högst varannan helg.
Tycker inte henns mamma om sakerna så använder inte dottern dem. Hon är extremt lättstyrd av sin mamma. Så nej, jag köper inget längre för mina pengar, men jag kommer stå med på paketen.
självklart, alla barn ska väl få paket, bio som bonus, stygga som snälla
jag köper mkt åt mina bonusar och min egen, men vi har gemensam ekonomi oxå, hade jag gjort vilket fall som helst.
självklart. tidigare jular har vi gett var för sig och jag har alltid köpt den mest poppis grejen. i år kommer vi köpa gemensamt för det känns mer som en familj.
Ja, vi köper både gemensamt o enskilt till alla barn, det beror lite på vad de får-
Det mesta är från oss båda, men vi köper alltid något som den andre inte vet om också. Blir likadant med vår gemensamma.
Vi köper gemensamt till alla barnen... eller det står i alla fall bådas namn, även om det är en av oss som gjort själva köpet.