• Alvi

Spottings före mens och lång mens... nu tidigt mf för andra gången... Hur håller jag lilla livet kvar hos mig?

Vet inte om detta är rätt kategori, kanske ska det ligga i "planerar barn"... men någon moddis får gärna flytta den...

Barn 1 tog 12 månader att bli till
    MF i 5+3 efter 8 månaders försök
    Barn 2 kom direkt efter MF:et
    Försöket till barn 3 slutar idag med MF i 4+3. Dock efter bara 4 månaders försök, så det är ju kors i taket.

Jag har spottings i 3-5 dagar innan mens, mens + småblödningar i kanske 1 vecka efter spottingsarna....

Vajsing på mina hormonnivåer, håller ni med? Tänkte ringa gyn på måndag och be om hjälp, men vad ska jag be om? Nån som har nåt namn på läkemedel jag kan droppa om de verkar lite lost som de verkade idag när jag pratade med MVC...?

Once you try menskopp you´ll never go back!
  • Svar på tråden Spottings före mens och lång mens... nu tidigt mf för andra gången... Hur håller jag lilla livet kvar hos mig?
  • Smurfen76

Hej Sisu!

Jag har under många år försökt bli gravid och gjort IVF'er etc. Jag har nu dock fått svar från en läkare att jag har b-vitaminbrist. Hade mycket spottings förra månaden (tog då inget tillskott) men denna månad hittils inga alls (dag 30 idag) så det verkar hjälpa. Kanske kan vara ett tips.

Ha en skön helg!

• Alvi

Tack så mycket för ditt svar!

Once you try menskopp you´ll never go back!
Svar på tråden Spottings före mens och lång mens... nu tidigt mf för andra gången... Hur håller jag lilla livet kvar hos mig?